Djuraffärer på nätet
Jag behöver utöka djurens bohag lite. Jag brukar köpa från Djurbiten men jag börjar bli lite trött på dem :P Har ju redan det mesta. Så nu vill jag ha bra tips på nätbutiker som säljer bra trägrejer, hus o sånt till smådjur.
Överös mig med tips :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
guldfisken har lite prylar :) tror det är guldfisken.se, men kan vara .com också, prova själv, jag är trött :P
Djurbiten tycker jag är bäst, för jag har 10 % rabatt där. Men nu ska jag komma med lite andra förslag då. 

Guldfisken tycker jag är lite dyrare. Ska kolla upp de andra, tack :)
Does it become a walk?
/Ida

http://www.djurmaxi.se/product_info.php?cPath=39_66&products_id=2324
hade det varit något kanske? :D *sno tråden en aning*
Medarbetare på fantasy.ifokus

Inte grand-prix de har ofta mycket dåligt beteende mot kunder och sen är det inte alltid folk fått sakerna förens de hotat med konsumentverket.
Så det är fler som har dålig erfarenhet av grand-prix
, då är ju inte jag den enda…
Hittade en lista på råttor i fokus (om jag minns rätt), har inte kollat vilka som har gerbilgrejer men skriver av den iaf, så får någon annan fixa länkarna…
butik.djurtema.se
mypetstuff.se
www.petpile.dk (skickar även till Sverige och Norge)
Som sagt - jag har hittat listan och inte hunnit kolla igenom alla hemsidorna än, men ta gärna en titt 
Oj, jag kände inte till grand-prix dåliga service
jag har inte själv handlat av dem dock. Då vet man det i fortsättningen.

#7 det var en diskution om dem på Vovve.net igår och alla som skrev i tråden (ca 10 pers när jag loggade ut) hade extremt dålig erfarenhet
Själv beställde jag saker för 6 mån sen, och de har inte kommit än. . . Men det struntar jag i, det var saker för 100 kr.
#7 Ska väl inte kommentera, men jag beställde grejer av de 29 mars, när jag inte fått nåt 3 maj ringde jag och sa att jag inte ville ha något…, de var ganska otrevliga då, men kanske inte ska skriva sånt här i tråden…
Djurbiten och zoosajten är jag mkt nöjd med, även om zoosajten kan ha lite längre leveranstider ibland - men man vet hur det går med ordern :)
Men oj!
Jo självklart får man kritisera och dela med sig av sina erfarenheter. Dom får faktiskt stå för vad dom gör och hur dom behandlar sina kunder. Jösses!

zoosajten
haft samma problem med grand prix. Beställde 5 transportburar till min flytt hit. Gjorde det ca 3mån innan jag behövde allt. Men det kom inge så jag köpte nya och glömde bort grandprix. 5 mån senare kom beställningen till posten till lghten jag flyttat ifrån. även avin kom ju till den gamla adressen. senare kom andra inkasso kravet rätt till nya adressen så jag kontaktade dom.
Sjukt otrevliga och kommer aldrig beställa av dom igen.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Grand-Prix har en affär ca en kilometer från mig. Jag praoade där i fyra dagar för ett par månader sedan och fick bla hjälpa till med att leta upp och packa varor som folk beställt. Väldigt mycket fanns inte fast det stod på hemsidan och där fanns jättemånga gamla ordrar som folk beställt för flera månader sedan. Ägaren är inte trevlig kan jag tala om för er! Han stod mest och skrek på de som jobbar där, och det var inga snälla saker.
Jag praoade där i fyra dagar, och han kunde inte ens mitt namn. Snacka om att inte bry sig! 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Då vet vi vart vi inte ska beställa iaf 
//Elin
#14 Japp! 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#15 oj då ska vi inte sponsra där nå mer :S Då fattar jag varför det alltid tar evigheter att få hem saker…
Men om dom är otrevliga och tar lång tid på sig, då blir ju folk irriternade och går nån annastans och på så sätt förlorar dom kunder, vilka idioter 
//Elin
#17 Håller med! Förstår inte riktigt hur de tänker…
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Oj vad många det är som haft problem med Grand-prix. Då vet jag att jag inte är ensam! Har haft problem med dem de två gångerna jag beställt därifrån…
#20 den ska jag kolla in!

#20 din länk funkar inte.
Does it become a walk?
/Ida
www.zoomarknad.se ska det vara!
Vänliga hälsningar
Cindy