Djur på loft
Hej!
Har precis flyttat in i en ny lägenhet, en större trea. Till min glädje är det ett stort loft tillhörande en stege upp. Det är lite knepigt att skriva ut måtten då det är lite olika former där.
Kort sagt kan man säga att det är 3M djupt och 2,8M långt. Men lite olika former där som kan delas upp i 1M långt, 3M djupt eller 2,8M långt, 1,57 djupt. Problemet är att det endast är 96cm högt.
Vissa svårigheter men spännande mått tycker jag.
Då jag älskar att alla djur och vill att de ska ha ultimata förutsättningar undrar jag lite om man kan ha bra förutsättningar för något djur där? :)
(Då det inte finns något gemensamt forum för alla djur? Kommer inlägget läggas på fler sidor) stort tack för tips, ni är bäst!
#0: Jag tycker det låter lite märkligt att slänga upp djur på loftet? Det bästa är väl ändå att de får vara hos sina ägare, i tryggt förvar och väl omhändertagna.
#0: Förstår tanken, vore ju smart om man kan använda ytan för att göra något coolt djur paradis men tänker att det kanske blir varmt på sommaren?
Tänkar att det nog finns en del djur som behöver mycket golvyta men inte mycket takhöjd men alla djur är ju känsliga för extrema temepraturer.
MVH Alva <3