(S) Gerbiler i olika åldrar hos Myomorpha
Hej!
Nu har jag en del gerbiler här hemma som gärna finner deras egna kärleksfulla hem. Jag har gerbiler i blandade åldrar till sällskap och kel som finns till salu.
För att bespara mig tid så hänvisar jag er till min hemsida om ni är intresserade av gerbiler från mig. Klicka på länken nedanför för att komma direkt till gerbiler som finns till salu.
På till salu sidan så hänvisar jag även till min sida med aktuella kullar för den som är mer intresserad av gerbilungar.
Vid köp av gerbiler från mig så medföljer stamtavlor + registreringsbevis i SHF, en påse med övergångsfoder, skötselråd via mail och såklart livslång support under hela gerbilernas livstid.
Är du intresserad av avelsdjur så hänvisar jag dig till att maila mig direkt till info@myomorpha.se och berätta mer om dig och din avel så kan vi diskutera saken mer ingående.
Myomorpha's gerbiluppfödning är en registrerad uppfödning som finns strax utanför Skara i Västra götaland.
Transport brukar gå att lösa. Jag hänvisar er som vill ha transporthjälp till att kolla runt på Djurtransport i fokus eller djurtransportgrupperna som finns på facebook. Jag brukar kunna hjälpa till med att ta gerbilerna till grannstäder vid behov.
Mvh, Anne
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
#0 Du säljer ingen för avel?
#1 som jag skrev i #0 så hänvisar jag de som är intresserade av avelsdjur att maila mig på info@myomorpha.se så kan man prata mer om eventuella avelsdjur. :)
Putteli putt. Gerbilerna som är på till salu sidan på min hemsdia finns fortfarande kvar. Finns även otingade ungar till salu som är 3 stycken 8 veckor gamla honor i färgerna agouti, sapphire och red eyed honey. Dessa kan säljas både till kel och eventuellt avel - om avel är av intresse så vill jag veta detta innan köp (dock inte REH honan då hon legat efter i utvecklingen och är mycket mindre än de andra så hon har avelsförbud och säljes enbart till kel.)
Nu finns det ytterligare 2 honor till salu som blivit avbokade av en annan köpare. Det är en nutmeg och en black. Båda systrar ur min Påsk-Kull. Är dessa av intresse så är det bara höra av sig. Båda är friska och fina och trevliga.
Putt!
Alla gerbiler finns fortfarande kvar förutom de 2 senaste som jag la till, har nu blivit tingade.
Resterande gerbiler söker fortfarande nya kärleksfulla hem. :)
Åh jag skulle vilja ha två runt ett halvår men får prata med mamma för det finns nog inte plats 😭
Puttar. Det finns fortfarande gerbiler till salu i blandade åldrar som letar efter kärleksfulla hem. Inga är tillgängliga för avel, utan enbart sällskapshem.
Putt, det finns fortfarande några gerbiler kvar. :)
Är kanske intresserad av två honor. Har hittat någon lite närmare där jag bor men är inte säkert att jag ska köpa från henne så jag få se, men bara så du vet:)
#9 bara höra av dig via mail om det blir aktuellt så kan vi prata mer ingående då :).
Ja!:), men om jag nu bestämmer mig för att köpa av dig tror du att det finns någon som kan transportera gerbilerna/gerbiler till Skåne? För mamma och pappa tyckte va lite långt att köra ända till där du bor tyvärr.
#11 Jag hänvisar dig i så fall till Djurtransport i fokus, eller alla transportgrupperna som finns på facebook. :)
Jag känner själv tyvärr ingen som åker åt det hållet.