idag har dom kommit!
Idag kom mina älsklingar, bjuder på en kass bild från bilen med mobil kameran! ^^
Kommer komma mer bilder framöver, men nu är det lugn och ro i ett par dagar så dom får lära känna omgivningen med nya luktrer, nytt hem osv! ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#1 Dom är precis som sin mamma 😂
Jaa inget får vara iaf xD de har grävt under husen, och grävt upp nästan alla toarullar jag har grävt ned xD
#3 Bussungar 🙂❤️
#1 Hahaaha! Det finns ingen gerbil som är nöjd med ens möblering. Kommer alltid bli spån överallt oavsett man inte vill det😂
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Tycker det är en jättecharmig el av dom! <3 Mindre charmigt att dom har skrätt ut nästan all sand ur Glasburken jag köpte åt dom xD
#6 Om du köper nån hylla eller en bro åt dem (så dem kommer ner) och sedan ställer sandbadet rakt upp istället för liggande så slipper du att sanden kommer utanför :P
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Det är inge problem för mig, inga alls ^^ men lite sandigt i spånet bara :p
Du kan nog ställa sandbadet upp, tror dom klarar av att hoppa in i det :)
DEt är som sagt inga problem ^^ imorgon ska dom dock få agera modell så dåå kommer det en massa BRA bilder! ^^
#10 Längtar redan efter bilder :)
Nu så har jag fått några bilder, tog en 50-60 bilder men fastnade inte för lika många, de blev suddiga eller bara allmänt dåliga :p Tenshi är lättare att knäppa kort på hon är den som är lite modigare som gärna kommer fram när man kommer in i rummet, Yume är lite fegare och tycker att det är roligare att lek kurragömma eller Att käka :p men här kommer lite bilder iaf! ^^
Vad fint de bor 🙂
HAr delat av karet på mitten nu så dom har väl en 170 Liter nu att röra sig runt i, HAr en kompis som har blivit allergisk så inom en snar framtid Flyttar två till hit, dom vet inte om det är honor eller hanar, det vet inte hon heller, men tänkte ni ska få könsidentifiera dom åt mig
#14 Skicka bilder på dem när de kommer så får vi kolla vilket kön det är :)