Webbshop
Alltså, jag har minne av en annan sån här tråd men jag hittar den inte så jag skriver här.. Vad finns det för bra webbshop med gerbiltillbehör som INTE tar en hutlös frakt?
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
Jag beställde för typ 2veckor sedan en klicker från http://www.amazon.co.uk/ som kostade runt 50 - 60kr och med frakt gick allt på 119kr Jag tycker det var helt okej pris. Men frakt priset kan variera lite från dag till dag för några dagar innan jag väll beställde klickerna så gick allt på 129kr.
Men i alla fall så har Amazon UK massa smådjurs tillbehör så kolla in där
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
#1 Jag köpte en klicker för 20 kr på en djuraffär 👋
Zooplus.se eller Zooplus.dk - har inte beställt från någon av dom men har för mig att den danska har billigare priser!
Gnagarboden.se - Snabb leverans. Tyvärr inte så stort sortiment, men det dom har är kul (sen ett tips är ju att inte bara titta i gerbil-kategorin utan även hos mus, hamster osv.)
PWSS.se - Finns massa roliga hus och annat skoj! Har inte beställt där än, men det är något jag har tänkt göra i framtiden.
Oj menade en target med klicker på inte bara en klicker xD hahah Fail!
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Tach #1 och #2 för tipsen, ska kolla:)
I #5 menar jag #1 och #3. :3
Ooooaaa PWSS otroligt!!!! Sjukt många saker och sjukt billigt …. Beställning nästa!
#7 Eller hur?! Måste verkligen beställa någon gång därifrån, finns så många roliga och fina hus 😍
#8 Jaaaa! Jag hade lagt typ 20 saker i kundvagnen när jag till min förfäran upptäckte att jag har för lite pengar…D: