Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 389 ggr
_Alicia_
2

Hoppsan och Kiwi

Vi har ett litet rum som egentligen är en garderob, där städade jag och plocka upp alla saker från golvet och tog dit Hoppsan och Kiwi.

Dem var lite chockade i början men sen började dem springa på mig och i mitt ansikte. Jag låg ner med armbågarna i backen och tänkte att dem kunde springa under mina knän och under min rygg, men icke, dem skulle springa in i min tröja, ut i nacken, in i byxorna, komma på att dem inte kan komma längre och vara tvungna (stav?) att vända. x)

Ville bara göra en tråd för det var lite dött här idag. 😃

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com

Disyerto
0

Så skoj att dem uppskattade det. Alltid lika kul att rasta dem i ett öppet rum tillsammans med dem.

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

_Alicia_
0

#1 Jaa :)

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com

[kiwi_]
0

HAHAHA! x) längtar efter att få träffa dom! :) du får skicka lite fler bilder på dom! :) juste i dag så köpte Bella en guld hamster som var jätte söt! :) den var bara 14 veckor! :)

_Alicia_
0

#3 Vad roligt! :3 hur ser den ut? Säg till henne att skaffa gerbiler istället! >:D Ska skicka mer bilder :3

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com

[kiwi_]
0

Den är vit och guld färgad! :) jag och bella har faktist frågat men mamma säger att vi får se på det när vi flyttar till hus så att vi har mer plats! :D snart kommer jag få träffa Kiwi och hoppsan! :) Kan hals ont smitta till gerbilerna?? :)

Disyerto
0

#5 när vi är förkylda kan det smitta till gerbilerna ja, men tveksam till om det skulle räcka med lite halsont. Men det är bättre ta det säkra före det osäkra.
En förkyldning hos en gerbil kan i värsta fall utvecklas till luftvägsinfektion och allvarligt tillstånd, tillfrisknar de inte från det kan dem avlida.

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

[kiwi_]
0

okej :) då vet jag det! :)