Om du just fick 10 millioner..så..
Tråd från 2008- Vad skulle du gjort? Jag skulle skänkt 4 miljoner till välgörenhet, köpa mig ett hus på landet, och haft ett helt rum med bara leksaker till gerbiler, trähus tunnlar osv, samt köpa stora akvarium.. Och … :((( Betalat avgiften.
Med vänliga hälsningar, Dino & Honi.
:3
Jag hade skänkt 5 miljoner till välgörenhet (till djur!)
Sen så hade jag köpt ett hus på landet och haft ett djurhem för alla möjliga sorters djur i nöd. - Det är det jag vill göra när jag blir vuxen :)
Jag skulle köpt mig en asball lägenhet i stan nära till skolan. Typ en femrummare eller nåt. Och så fixa ett snyggt bursystem till gerbilerna med bara akvarium. Självklart skulle de få ett eget rum :) Sedan skulle jag skämt bort dem som bara den och inte snålat på någonting.
Sedan hade jag betalat mitt körkort, köpt en bil och sparat resten till högskola och resor!
Shit blev sugen på att köpa en lott eller nåt nu :(
#0 Betalat Avgiften? :/
#2 Haha den var fan ball ju "Shit blev sugen på att köpa en lott eller nåt nu :(" ;P Hahaha
#03 Vem hade du tänkt göra det då? Gerbilerna ( Detta är i framtiden ) ;)
#5 Va? (haha, det är nog jag som är lite trög nu, är trööööött!!) ;P
Förstår inte vilken avgift du menar..
#7 Hon är såå vacker! <3
#8 Kan bara hålla med 😊 Hoppas att jag kommer kunna köpa henne ganska snart, även fast jag inte vinner 10 miljoner! 😃
#9 Jaså är det henne du spara till, hade jag också gjort om jag hade haft chansen. Hon är ju sån sötis! :D
Först betalat av alla min mammas skulder. Sedan köpt en gammal gård till hela familjen, där gerbilerna får ett eget rum med. Lejt städ personal som städar huset plus gerbilernas burar ;)
Gått i ridskola och köpt egen häst. Gjort trädgården till ett paradis med hjälp av pengarna. Köpt en flådig bil och skänkt en massa pengar till min styvmammas familj i filippinerna.
Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

Jag skulle inte spenderat bort alla pengarna direkt. Skulle köpt ett fint hus, minst 5 rum & med en egen stoooor tvättstuga. även nya möbler! Skulle även köpt en ny normal bil & gått ut på en stor shopping runda i Malmö där jag tar allt jag gillar. Även då till sonen & sambon. Sen hade jag dragit med sonen till leksaks affären :) Hade även köpt mig en fin vit main Coon kisse & en basenji tös (hund) ev att vovven hade kunnat på sällskap utav en fransk bulldog, pomeranian eller Grand danios =3
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#6 hon menar avgiftena på allt hon köpt :P
Vem menar du?
Mig eller Panini?
#13 Aha ;P