Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 1924 ggr
EmmaG
0

Beroende?

Dom flesta har ju nåt sorts beroende..
Vanligast är väl nikotin & alkohol.
Vad är du beroende av & bara måste ha?

Själv är jag lakritsberoende. Ibland kan det bli fruktansvärt jobbigt & kommer jag över nåt som smakar lakrits så är det verkligen underbara ljuva himlen
:lovely:

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Lullan1
0

Generad iFokus…

[Maria-Gerbiler]
0

Jag är halvberoende av TV-spel. Brukar spela TV-spel till halv 3 på natten, på skoldagar. Det är så tråkigt att sova på nätterna…

EmmaG
0

Appropå beroende..Så har jag fastnat lite i den här roliga spelet ^^
http://www.kaninkul.com/games/1956/bloons.html

// Emma, aka Althea

Tina-A
0

#3: Vilken level har du kommit till? :)

Själv är jag ifokusberoende!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

EmmaG
0

Lev. 34 tror jag det är jag fastnat på..(= arg Emma)
Jag hade styrelsemöte igår på msn, undertiden sätter sig min sambo vid sin dator & provar spelet lite…**och varvar det!!
**Muff..

// Emma, aka Althea

Tina-A
0

#5: Va?! Jag kom till en heeelt omöjlig level förut när jag spelade, minns inte vilken dock..

EmmaG
0

#6 Ja, visst blir man lite sur på gubben som bara går & varvar det så där… *mutter*

// Emma, aka Althea

KajsaM
0

Hemskt iFokus beroende ;D

[Tassy]
0

Chokladberoende och datorberoende i allra högsta grad X´D

Och ta inte detta fel, men jag är helknasig i päls ^^, hälst ska den sitta på ett levande välmående djur som man kan gosa med :P flufffff XD Annars så ska det vara fuskpäls, inget annat :)

[Maria-Gerbiler]
0

#9 Tänk på att framställning av fuskpäls dödar många djur det också. Det innheåller nästan helt onedbrytbara ämnen som också bidrar till den globala uppvärmningen.

Katter3
0

Jag är beroende av choklad och min kamera. ;) Och alla mina små gulliga djur, såklart. :) <3

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Twister
0

Choklad. :-)

Horsepower
0

ifokusberoende ;D och djurberoende.Bokmal hah!!;)Beroende av mat oxå :)

Horsepower
0

spelet var jätte roligt!!

[Tassy]
0

#10 Oj, jag uttryckte mig dumt i vilket fall :P jag menar inte fuskpäls som i "fuskpäls" utan sånt där hårigt tyg, typ "monsterfluff" tror jag det kallas :P fast det är nog inte så miljövänligt det heller :/ ush, nu fick jag dåligt samvete :P

wolfgirl82
0

hmm beroende av pepsi. I perioder iaf. Annars är det väl djuren. Att vara borta från dem för länge är en pina

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

dreamiz
0

Bortsett från att jag är beroende av små fyrfotade pälsbeklädda varelser så är jag beroende av mobil (sms), pepsi o choklad. O så datan med iFokus o mail.

GucciDior
0

grymt beroende av te! och iFokus såklart!

fulfisk
0

Jag är nu rökfri! Men ändå nikotinberoende får man väl säga. Håller dock på att komma över det. Är annars beroende av marsvinen och choklad. :)

EmmaG
0

Grattis till att du blivit rökfri! Har du rökt mkt & länge? Då ta det säkert ett tag innan nikotinberoendet försvinner oxå.. Men lycka till!
För var det inte alls svårt att sluta egentligen eftersom jag slutade innan beroendet hade satt sig ordentligt.. Men jag kan fortfarande bli sugen nån gång.. Skumt…
Nu är det bara nyårscigarrer som gäller för mig! =)

// Emma, aka Althea

frisse
0

jag är djurbroende när min första katt dog ): blev jag galen och grät typ varge dag och ser jag en söt hun vill jag bara ta den och…och…vet inte det e obeskrivlit Generad

Embla_
0

Djur - absolut helt beroende av dom. Gerbilerna, hundar, marsvin, kaniner, katter… Jag kan aldrig få nog av djur. :P SOm tur är så är det ju inget farligt beroende, haha.

Socker - då menar jag riktigt beroende… Men nu har jag försökt sluta med det i 3 veckor. Det har inte gått så bra, idag är det precis en vecka. DOck har jag bara druckit 1 glas saft, 1 glas läsk och ätit ca 3 kakor (kakorna var på samma gång.) Annars brukar jag stoppa i mig nåt sött varje dag.. :O Men det har jag klarat mig ifrån.

Ticks/Tix: Jag blir beroende av massa olika saker. Kanske för att jag är så rastlös? Typ bita på naglarna, hålla på med sudd hela lektionerna i skolan, vika på papperskanter…. Såna där beroendegrejjer som andra människor stör sig på ;)

EmmaG
0

Vad jag hört tar det en vecka att bli av med sockerberoende? Men då ska det ju oxå va totalstopp på allt socker, och det går nog nästan inte.. Nästan allt innehåller ju socker.

// Emma, aka Althea

Cydonia
0

Jag är otroligt beroende av travian.seGenerad

ellinorpalmer
0

Datorberoende, just nu är det zoonen och har blivit de här forumet :P

soetare
0

DJUR!!
Jag är beroende av djur! alla är så himla söta och mjuka.
Jag skulle kunna ha 1000 djur och aldrig tröttna.. Jag har tjatat om hund i hela mit liv..men mammma bara säger: "Nee du kommer tröttna för det gjorde jag.." Men jag är inte som mamma. Jag tröttnar aldrig på djur, det är som att tröttna på sin bästa vän liksom(ungefär iallafall)Glad
Men sen gick vi in till djuraffären för att kolla på hamstrar eftersom mamma och jag blev lite lockade av min kompis lilla skogsmus..
Men då såg vi gerbilerna..Både jag och mamma blev kära och två st och tillbehör m.mSkrattande
Det ångarar jag inte!!!<3<3

Cezix
0

Oj…listan kan göras låång! Illa nog :p

*Datorer - Underbara saker! Bästa uppfinningen människan hittat på! Delad första plats med elektriciteten ;) *fniss*
*Choklad - finns det något godare? Speciellt under pms -tider? ;)
*Spel - Vad kan man säga? Hade jag timanställning på ngt jobb under ett år skulle denna dam sitta på wow i timmar efter arb.tid :p
*Vindruvor - oj…största beroendet och varit det i flera år! Äter minst ett kg i veckan…*ser oskyldig ut* Vaaad? Vindruvor är GOTT!
*Teckna - Är visserligen inte speciellt bra på det…men det tar sig!

med flera…med flera!

EmmaG
0

#27 Ja, datorer är toppen…sålänge dom funkar Rolling Eyes

// Emma, aka Althea

Cezix
0

#28 Vet vad du menar! Tog måånga turer till DataPrince innan de lyckades fixa min dumburk rätt! Fast…jag fick dock ett bra mycket bättre moderkort än det jag beställt - för ingen extra kostnad…och litet större hårddisk än vad jag egentligen skulle ha…bara för jag fick åka fram och tillbaka så många gånger :D  Så tur i oturen.

Tina-A
0

*putt*

EmmaG
0

Vad i vardagen har ni svårt att klara er utan? _(Det är lite ett sorts beroende det med)

_För mig är det;
- Dator, dels för att jag behöver dom för att stilla mitt forumberoende :-P Och dels för att jag är med i Råtthjälpen, och vi komminicerar & har styrelsemöten via msn.
- Mobil, eller kanske snarare smsfunktionen *S* Ringer sällan, messar mkt! Hur ska jag annars kunna prata med mina kompisar & familj? ^^ Haha
- Kameran, fotar mkt!
- TV'n, Följer många serier

Ja, sen kan ju såklart toaletten, micron, kylskåpet etc etc va bra att ha oxå ;-)

// Emma, aka Althea

[Mqvist]
0

iFokus hch i fotografi, måste fota varenda dag xD *heh* Och datorn, kan sitta hur länge jag vill med den.. Eller ja men jag har ju en egen dator :)

Chtina
0

beroende av tv:n !! har typ aldrig nåt å göra.. så det blir tv:n flera timmar om dan. kanske 4 timmar om man räknar allt som allt…

Asa-N
0

Hmmm jag är beroende av min dator, saltlakrits …. hmmm finns nog mer….. *S*

Fairytail
0

Datorberoende och Jennifer Saunders beroende. (Helt Hysteriskt, French & Saunders) När jag inte sitter vid datan så sitter jag och kollar på Helt Hysteriskt eller French & Saunders…

Krikke
0

#24 kör du travian!!! De gör jag med!!! :D

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

L1ll4n
0

Beroende av :

• Datorn - Sitter mkt vid msn o chattar o bdb oså.. ;)
  • Min systers kamera - fotar mkt, ska få en egen om två dgr.
  • Tv:n - Följer många serier
  • Mina ökenråttor och kaninen - Tkr om dom så mkt.

Det är väl typ allt nu som jag kommer på.. ;) Räcka ut tungan

Fairytail
0

Det var ändå inte lite saker du var beroende av.

Mymlan
0

Cola beroende, ur jobbigt..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Fairytail
0

Ja det kan jag tänka mig att det är!