transporthjälp sökes
Transport från: Stockholm
Transport till: Borlänge (Dalarna) eller Västerås (Västmanland) eller någon ort därimellan (Dalarna), alternativt Gävle (Gävleborg)
När sökes transport: April (Gävlealternativet endast 19/4 eller 22/4)
Vilket djur söker transport: Mongolisk gerbil
Hur kommer djuret transporteras: Liten transportlåda
Kontaktuppgifter: Skicka PM till mig eller Mickro
Putt
Var i stockholm? Jag skulle kunna ta den till västerås nu på söndag.
Jag vet tyvärr inte var i Stockholm, gerbiler finns hos mikro och hon har inte sagt mer än Stockholm. För att vara ärlig har jag inte tänkt på att fråga det heller. Jag ska försöka få tag på henne. För min del vore det perfekt om du kan transportera honom
Jag bor i Hässelby, vart bor du? Skicka ett meddelande så kan vi prata. :)
Du har väl testat på djurtransport i fokus? Eller facebookgruppen Djurtransporter i Norden?
#5 Jag lade upp "annonsen" på djurtransporter.ifokus först så den finns där också. Facebookgruppen har jag inte hört talas om. Tack för tipset, om det inte löser sig genom att Midgårds sköter transporten så får jag testa där:-)
Tyvärr var jag i upplands väsby och då blir det lite långt.
Kan ni inte ses på typ centralen eller något sådant då?
Jag har lagt upp på djurtransport i norden på facebook. Verkar som midgårds bara var där igår. Det skulle vara om hon har vägarna förbi stockholm igen så kanske man kan mötas någonstans?
Jo jag var bara där igår och köra in till stan gör jag helst inte. Man kan ju ta tåget men de är dyrt. Dock ska jag inte dit något mer den här veckan. Kanske veckan efter.