Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 1054 ggr
NEM1
0

Ensam gerbilhane säljes!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Jag säljer nu gerbilhanen Rasmus, 1 år, pga. hans kompis dog nyligen. Jättefin och snäll kille, bits inte eller någonting, sitter still i handen när man tar upp honom. En jättefin gerbil med andra ord!

Jag säljer enbart honom till någon som har en eller flera andra gerbiler, då han behöver sällskap! 

Ni får köpa till hans akvarium och alla tillbehör för ett bra pris (+100kr) om ni behöver det. Priset jag har satt är bara symboliskt, jag vill bara se till så att Rasmus får ett bra hem och en ny gerbilkompis.**

Intressade? Skicka ett meddelande till mig för fler bilder eller för att få mitt mobilnr. // Victoria🙂

NEM1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är akvariumet som ni kan köpa till!

Sherlock-Watson
0

Hur många liter? Har två hanar, två brorsor men vet inte om utrymmet då har ett 95L…

NEM1
0

152L om jag har räknat rätt :) Måtten är 95 x 40 x 40

mickro
0

Vart bor du?

NEM1
0

I Borås, ca 1h från Göteborg. :)

mickro
0

okej, bor i stockholm lite långt kanske.

NEM1
0

Ja, det är lite långt, om du känner att du vill åka ner hit. 😛

Snubbeltrasan
0

Är du i Trollhättan ibland?

Jag finns inte till för att göra dig lycklig Spöke

Fisfia
0

Åh, jag är inte så bra på gerbilbeteende alltså. Jag har själv en ensam hane som förlorade sin livskamrat för ett par månader sedan. Han är cirka 2,5 år gammal. Är chansen stor att han och din lille Rasmus skulle funka att sätta ihop tro?

[Tassy]
0

#9 Gränsfall, kan kanske gå, men stor sannolikhet för misslyckande. Hade det handlat om t.ex. en 6-månaders så hade det sett ljusare ut.

Fisfia
0

#10 Tack!

Gabriella95
0

Är väldigt intresserad:) vart bor du ?:)

lollynonna
0

#12 det står högre upp om du läser lite noggrannare😉

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol