Tips på leksak
Måste bara tipsa om britspappersrullar som jag tar hem från mitt jobb på akuten. De är större och kraftigare och ca 40 cm långa. fantastiska gratisleksaker till gerbiler. Jag har satt ihop flera stycken till långa tunnlar att ha på golvet när de är ute. Resten har jag lagt i buren både under spån och över, och även hängt upp gallertaket med ståltråd. Det finns inga leksaker eller hus jag köpt som mina gerbiler tycker mer om än dessa. De verkar aldrig tröttna på dem. Att de är gratis är ju inte heller fel. På jobbet går det åt en hel del och dom hamnar ändå bara i återvinning och tar plats, så mina jobbarkompisar samlar såna åt mig. Känner du någon som jobbar på vårcentral, BVC, akuten, mödravård eller liknande så kan du säkert fråga dem omde kan samla dessa åt dig. Det går åt en massa papper till britsar kan jag lova, i alla fall hos oss.
Sen älskar de ju att bita på dem också förstås, så det går åt.
Smart synd att jag inte känner nån som har ett sånt jobb 😕
Jag jobbar ju på en vårdcentral! Har aldrig upptäckt dessa rullar. Ska genast undersökas. Tack för tipset! :-)
Min mamma jobbar som sekreterare så kan fråga henne om hon kanske hittar några sånna här rullar! :) Jag tror jag fått en sån av min lärare från när vi julpysslade, och dom är verkligen bra!
Jag har också såna tjocka rullar, mina tar min mamma hem från jobbet. Dock ej en vårdcentral utan dessa sitter alla ritningar på. Så ni som inte jobbar inom sjukvården, checka in alla ritningsrullar! :D
När man köper dukar tror jag man får med sanna här, har fått en lång sån här rulle nu och jag tror det har varit en duk på den :)
Tack för tipset min mamma jobbar ju på ett sjukhus