Vilka färger?

räkna ut deras genetiska kod? Vad har föräldrarna för färg/bär på för färg?
Jag skulle rent av gissa på Saffron & kanske apricot?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#1 Den "gula" ser ut att vara Saffron eller REH. Har föräldrarrna något av detta i stamtavlorna? (Annars har jag ingen aning ;P)
#3 Det ser ut att vara 2 DEH och en LDEH (Light).
Ingen av de vita vet jag, är de rödögda? Kanske PEW?
i #0 Så är det en saffron, en BEW och en väldigt nedblekt gul historia som kan bli svår utan bakgrundsfakta 🤔 Liknar min extremt bleka REH. Man ser gula fläckar som är avslöjande.
#6 Ja det var det jag med tänkte, f'r om det skulle vara en blekt Saffron så skulle den väll ha varit mörkare? :)
Ja, saffron tappar inte alls färgen lika lätt som REH.

Bazzys pappa är Saffron så den möjligheten finns.Vad jag vet så finns ingen REH. Mycket BEW och sen finns det nutmeg, även cp nutmeg och DTW på båda sidor. På Sprites sida finns det även DEH. Har ingen stamtavla på honom. Tror att två ungar är BEW. En PEW/DTW sen de tre tjejerna kan vara DEH med olika blekning då 😉Kan ju vara nutmeg på nån…de skiljer sig i färg och väldigt svårt att se om magen är vit..än..🥵 Då återstår den cremefärgade killen?? Han är rödögd.
Förväntade färger när jag kollade upp var: Light DEH,Nutmeg,DTW,very DTW,BEW,Light CP nutmeg,PEW..mm 17 olika färger kom upp skrev upp dom med mest % 🙂

Finns det någon hemsida för att räkna ut genetiken :)? Intressant har alltid räknat själv :P
20 årig djurgalen moder*
#10 I våran länklista hittar du ett program som en av våra medlemmar har kodat! 👍

Använde mig av den här..http://www.critterplaypen.com/gcal/gcal.php

fräckt :)!
20 årig djurgalen moder*

Japp! 😃Fast det kan dyka upp andra färger än vad som kommer upp där eller de som får låg chans procentuellt 😉