Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettavel-uppfödning
Läst 870 ggr
Zandrazanna
0

Gerbil deprimerad ?

Hej! Min hona fick 5 bebisar för snart 7 veckor sen. Igår så delade vi på bebisarna. Snövit (mamman) Har alltid varit pigg och glad. Kommer alltid till en när man öppnat till akvariumet. Igår efter vi hade städar så släppte jag in Snövit och pip och då va Snövit väldigt stirrig. Sprang runt i buren. Igårkväll så va hon inte lika pigg som hon brukar. Idag när jag öppna till akvariumet så kom pip direkt men Snövit ville inte visa sig. Kan det vara att Snövit har blivit "deprimerad" för att bebisarna inte är där längre? Tacksam för snabbt svar då jag är orolig över min älskade hona. P.s visste inte var jag skulle lägga detta under men antog det va avel

Bekka-AR
0

Är honan ensam nu? Förlåt är lite seg..

PaaatyPalm
0

#1 med systern skulle jag tippa. Självklart så är det en stor omständning för henne, ge henne några dagar att smälta det hela.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Zandrazanna
0

Snövit är inte själv. Hon har sin bur kamrat pip :) köpte dom två sen fick vi visst bebisar efter 20 dagar dom hade bott hos oss :) Snövit va ute lite nu ikväll men hon ser lite nere ut om ni förstår vad jag menar. Men jag ger det några dagar och ser.