Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 2362 ggr
Bekka-AR
0

(s) gerbilungar

De är leverans klara 26/3 Finns i Gnesta (nära Stockholm) Säljes med stamtavla och en liten påse foder. säljes för 150 kr st

Bekka-AR
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hona: cupcake Siames patched

Bekka-AR
1

Hane: Nogger Burmese white striped

Bekka-AR
1

Hane: Twix Siames patched

martinlharryson
0

Jag köper gärna dina hanar! Maila mig om de fortfarande är till salu! Martinlharryson@hotmail.com

Bekka-AR
0

putt :)

Bekka-AR
0

Dessa söker fortfarande hem :) kan skicka mer bilder vid intresse

Bekka-AR
0

pojkarna är nu tingade. Cupcake är fortfarande till salu. säljes antingen till ett hem med en kompis eller tillsammans med mamma Lumi så hon får sällskap.

hhejlollo
0

Jag är ev intresserad:) vilka färger finns bakåt? Passar hon till avel?

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Bekka-AR
0

Lumi har en fin stamtavla dock är piffs bakgrund okänd. Kommer vara stamtavla på den informationen som är känd. på Lumis sida finns bew, pew, dtw, argente cream, deh, cappuccino, nutmeg , agouti pied verigated och polarfox. Lumi har endast haft en kull så vill du ha en till på henne går det bra. hon har varit en exemplarisk mamma! Cupcake Verkar bli en gerbil som kommer tycka om att sitta på axeln och hon kommer gärna upp. skulle säga att hon är bra till avel när det gäller temperament men vill du ha en fin stamtavla med all information så blir det svårt. Jag kan skicka Lumis stamtavla per mail om du vill kicka lite närmare på den? ;)

hhejlollo
0

Låter toppen! Stammen spelar egentligen inte så stor roll, bryr mig mest om att hon inte har sjukdomar och att hon är trevlig! Du får gärna maila mig om du vill: kristallens@hotmail.se

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Bekka-AR
0

Eftersom de son tingade pojkarna inte svarar är dessa till salu igen!

GerbilenDino
0

Skulle tatt dom ifall min mamma accepterade :(

Med vänliga hälsningar, Dino & Honi.

:3

Bekka-AR
0

#12 Är inget som är akut. :) Men tror de har hittat hem nu på säbyholms skolan, min skola så där vet jag att de kommer få det bra :)

GerbilenDino
0

Åh, älskar deras färg <3

Med vänliga hälsningar, Dino & Honi.

:3

Bekka-AR
0

Ja de är jätte fina! :)