Myomorpha på facebook
Hehe, blev inspirerad av att Kristallen gjorde en facebook sida, och jag tyckte det var en väldigt fiffig idé så jag placerade ut Myomorpha på facebook kartan också :)
Så kom gärna och gilla :) Klicka här!
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Jo jag jobbar ju med sociala medier och ha funderat på samma sak. Man når ju ut till fler personer på det sättet vilket bara är positivt. Knåpar nog ihop en jag med nu i veckan 
fina bilder föresten!
MvH Tsunamis
Ja jag tycker det är väldigt bra att försöka använda sig av olika nätverk för att nå ut så att man kan synas lite mer för lite fler, för bara hemsidan kanske inte är så lätt alla gånger för personer att hitta till :)
Och tack 
Jättefin facebook sida! ;)
Har redan lagt till dig på facebook som favorit :)
Märkte att det var mkt lätt att skriva ett salu-inlägg på sin sida och kunna dela den både på sin egna tidslinje + diverse grupper *tips* 
MvH Tsunamis
ah vad fiffigt :) nått speciellt man behöver göra för att kunna dela det ? (inte så haj på facebooks alla funktioner
)
Härmisar;) nejdå skoja bara! De är superenkelt att nå ut till folk! Och dessutom sitter ju alla på fb nu för tiden;)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
aha nu fatta jag hur man kan dela tex ens egna till salu inlägg lite överallt på facebook :P väldigt fiffigt :)
Hur gör man de?:o
Sajtvärd på degus.ifokus
det finns en liten knapp bredvid komentar och gilla knappen som heter dela, trycker man på den kan man välja vart man vill dela :) tog en liten stund innan jag hajade till, hehe.
Jaha, då får jag kolla! Tack!
Sajtvärd på degus.ifokus
Haha nu blev jag också sugen ju
Men håller på med en ny hemsida för tillfället så jag får väl se till att få färdigt det projektet först kanske.
Nu gillar jag er alla tre på fb :)
japp man kan dela till grupper också! istället för att skriva inlägget på 4 olika ställen 
MvH Tsunamis
Puttar upp denna lite. De som vill får jätte gärna gilla min uppfödnings, facebooksida. :) Ju fler som gillar desto roligare 
Länk till facebooksidan finns i trådstarten.
Besök också min officiella hemsida för uppfödningen, uppdaterar den när något spännande/intressant händer: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Jag puttar lite ifall det är några som missat att uppfödningen finns på facebook och är intresserade av att följa :)
Länk finns i trådstarten.