Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 674 ggr
[Maria-Gerbiler]
0

Var finns gerbiltröjor?

Det skulle vara kul att ha någon tröja med en gerbil på, vet ni var man kan köpa såna? Någon internetbutik eller affär? :)

Mvh Maria

Fairytail
0

Tyvärr inte, men hade varit kul att ha.

[Maria-Gerbiler]
0

#1 Ok, vill så gärna ha en. X) Nästan ingen på min skola vet vad en gerbil är så det hade ju varit enklare att förklara om man hade en tröja. Min förklaring på en gerbil blir oftast: Ser ungefär ut som en hamster fast med svans.

Asa-N
0

På Husdjursmässan som var i Sollentuna i januari så såldes sådana tröjor, man valde tryck på dem. Köpte en med en guldhamster på då det var innan jag börjat med gerbiler. Men på nästa mässa som är i januari 2008, då ska jag skaffa en med en gerbil på, var så säkra Skrattande

[Maria-Gerbiler]
0

#4 Ok :D

Vet ni om det kommer någon husdjursmässa till Uppsala? Var nämnligen på en sådan för något år sedan och där hade de gerbiltröjor, men jag hade inte pengar så jag kunde inte köpa någon. Nu ångrar jag att jag inte lånade pengar av någon.

Asa-N
0

Dessa tröjor brukar finnas på alla Husdjursmässor :o) men om det är någon mässa i Uppsala vet jag ej, men i annat fall får du väl ta dig till Sollentuna :o) Det är där igen nu i början på januari 2008.

dreamiz
0

Annars får du väl göra en egen tröja? Vissa ställen som framkallar kort, där kan man köpa tröjor med sitt eget foto på. Jag har en sån med två möss på (mina egna förstås) o har funderat på att fixa nån mer, med mina andra djur på (eller ja, nån av dom.)

Tina-A
0

Jag googlade lite men hittade ingenting.. Du kan säkert göra en egen tröja som #6 säger!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Maria-Gerbiler]
0

Tack för svaren. Jag får försöka göra en egen tröja, ska cykla till sta'n imorgon och då kan jag fråga på någon fotoaffär. :)

dreamiz
0

Finns också att beställa på internet hos Fotoquick tex. De har även plånböcker o annat skoj som man kan få sitt eget foto på.

Fairytail
0

Det låter som en roligt idé faktiskt! Är det mkt dyrt?

dreamiz
0

T-shirt tror jag kostar lite drygt 100 kr. Plånboken betalade jag ca 150 kr för o väskan kostade 500. Inte billigt men jag ville ha det! Sen finns även pussel, större väska, kuddfordral o annat. Kika in på Fotoquicks hemsida. Där kan man beställa via internet o få hemskickat. Själv tycker jag det är himla kul med egna foton! Jag är så stolt över min väska med två av mina marsvin på! Flört

ellinorpalmer
0

man akn ju köpa knappar också :P Och få sitt motiv på, köpte jag förut med mina katter! (knapp.nu)

EmmaG
0

Sen finns det ju även http://www.knapp.nu/andrasaker/

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Tina-A
0

Du får berätta hur det går Maria :) Och visa bilder om det blir något!

dreamiz
0

Knappar e ju kul också!

[Maria-Gerbiler]
0

Cyklade till sta'n idag och letade efter någon fotoaffär, men hittade ingen. >.< Förut fanns det en fotoaffär i en galleria men den är tydligen borta. *suck* Nu har jag iallafall slut på pengar, eller jag får inte ta ut mer. Min bank har satt upp någon dum, regel på att man inte får ta ut mer än 1000 kr/vecka. Så jag råkade köpa upp pengarna på kläder, skor och två presenter.

Vet nån någon annan fotoaffär i Uppsala?

[Maria-Gerbiler]
0

Tack för svaren, ska kolla fotoquick och knapp.nu :)

fridelfina
0

Har du en färgskrivare kan du ju köpa "papper" som man stryker på! Har gjort en sån tröja för länge sedan..

Hm, ska kanske ta och göra tröjor till barnen nu med gerbisarna på?

fridelfina
0

Tack för knapptipset, har gjort två knappar till mina barn nu!

www.knapp.nu/?e=eos860e@tninet.se

[Maria-Gerbiler]
0

#19 Har en laserskrivare, min färgskirvare är trasig. Ledsen

Fina knappar! Glad

Fairytail
0

Gud vilka fina knappar #19

Asa-N
0

Så där ja, nu har jag beställt 16 knappar, 2 av var då dottern också vill ha :o)

Ni kan titta på dem här: www.knapp.nu/?e=asa.nyberg@comhem.se

EmmaG
0

Shit! 16 knappar..det blir en vacker liten slant de =) Men dom va jättefina!

// Emma, aka Althea

Asa-N
0

Äh 180:- vart det, inte så farligt om man tänker på hur glad dottern kommer att bli :o))

EmmaG
0

Ja om 180kr är mkt el. lite beror väl på var & ens egna plånbok ;-)
Men kul att du kan glädja dottern!

// Emma, aka Althea

Tina-A
0

#22: Fina knappar du beställt! :D

Asa-N
0

Tack :o) det är på alla djuren vi har :o)

Fairytail
0

Det var verkligen fina knappar. Gillade dem skarpt!

Chtina
0

skulle ju vara ganska kul med sängkläder med gerbiler på =) <33

Tina-A
0

#29: Jaa, verkligen! Tänk att ha en lilten älskling på kudden, kanske flera om man har flera kuddar, och en älskling (eller varför itne alla?) på täcket! Fy vad mysigt :)

Gerbilflicka
0

Jag har en gerbilklocka och en "Varning för gerbiler"-skylt som ser ut som en såndär älgskylt i svart/rött/gult fast med en gerbil på. :) Skulle gärna ha snyggt sängöverkast med gerbiler också… men jag vet inte hur jag ska fixa det. :/