Tråååkigt
Har oerhört tråkigt just nu och det känns som om jag har varit inne på varenda sida som jag gillar. En helt onödig tråd, men ville bara skriva av mig lite.
Jag är här! Har också lite tråkigt så tänkte typ gå och lägga mig. Har tvn på i bakgrunden, animal planet såklart :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Animal Planet går nästan hela tiden hemma hos mig!!

Jo jag vet hur det är.. Jag är mdlem på sjuttielva forum på ett ungefär men ändå tröttnar jag ort..haha hurdå? ^^
Idag måste jag både diska & tvätta..Suuuuck!! Jag vill inte alls någonstans! Gå å lägga mig igen låter bra tycker jag..
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Ja, varför måste man ha tråkigt? Förstår inte riktigt vitsen med det?

Själv sitter jag på jobbet… :S

Nu?! Vad jobbar du med?
Önskar att man fick gå i skolan på natten istället för på dagen. -.-
Den enda gången jag är trött är på morgonen och dagen, men inte på natten. Typiskt.
Sitter på jobbet nu… hrm… Fy skäms på mig… Men är klar med allt som måste göras innan jag går på semester!!!!!!!!

Idag är min samons sista dag på jobbet! Sen kommer han va hemma med mig i 3 veckor! Härligt härligt… Fas nu är jagså van vid att va hemma själv på dagarna så jag kommer väl säkert få spunk på honom efter en vecka :-P
Bara lata sig & spela dataspel..hehe
Men vi har ju faktiskt några semesterplaner. Ska till Ullared om några dagar, och en natt ska jag kidnappa iväg han på nattpicknick :-D Sen så får vi väl se vad som händer..
// Emma, aka Althea
#10: Mina föräldrar ska också åka till ullared om några dagar (utan mig. morr) .. Jag var nyss där nämligen, brukar alltid åka ner med min mamma typ 2 gånger om året och shoppa järnet ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Pfft..jag har vart där 2 gånger i hela mitt liv!
Vet ni vad som ligger & sussar så sött i mitt knä? =)
En stackars biten, snörvlig, luggad & sårbiten tamråtta.. Stackars lilla bebis..Det är svårt att komma in i min råttflock..Nedrans odjur ä vad de andra är..
Ja, nu får han iaf ta det lugnt lite osså ska jag smörja in han med aloe vera sen =)
// Emma, aka Althea

Jag har aldrig varit på Ullared, men min mamma planerar att ta med mig och syrran dit när hon har fått sin semester i augusti. Spännande!