Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 651 ggr
frisse
0

aj aj aj !

en av mina gerbiler saffsas ibland när man håller han i handen men inte alls hårt men idag satt jag på en stol och hade mina gerbiler bakom ryggen uppe på ryggstödetoch så böjer jag handen bak med utstråkt hand intill mig själv och ska ta imot turbo min gerbil som typ glider sackta ner biter han mig fruktansvärt hårt i fingerspetsen på pekfingret vad ska jag göra ???

frisse
0

nafsas ***

Tina-A
0

Jag önskar att jag kunde svara på din fråga… Hoppas att någon annan kan! Låter inte så trevligt det där :/

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

MichaelaN
0

Jag har själv blibit biten av en av mina gerbiler , och jag vet hur det känns det forsade blod hur länge som hällst .  JAg önskar att jag kunde svara ¨på din fråga men de kan jag tyvär inte . hoppas att någon annan kan !

Chtina
0

mina gerbiler har aldrig bitit nån särsilt hårt. men skulle gärna vilja att dom slutar att nafsas. men vet inte heller hur man kan göra då.. :-S

tjiggit
0

Testa att blåsa på gerbilens nos då den biter dig, det är obehagligt för gerbilen och förhoppningavsi slutar den då att bita dig!

frisse
0

jag har gort det typ 100 men dom slutar inte

soetare
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du, jah har samma problem..det e det jobbigaste som finns med dem! Men jah tror inte det finns något att göra åt det, nån gång så kommer allas gerbiler bita en i fingret..det lovar jag nästan! Så tro inte att dem hatar dej för att dem bits, för de hatar aldrig den som ger dem mat, hahaRäcka ut tungan Ps. Om man inte slår dem och plågar dem såklart. Men det tror jah knappast att du gör<3 Glad
Här är ett exempel på när min lilla buse ska börja nafsas! (konstig bild, men det är för att jag fotade en bild på datan med min kamera! För orginalet är fel filtyp) Generad