Gerbilhanar omplaceras (inkl utrustning)
Pga flytt kommer jag omplacera åtminstone ett par av mina gerbiler. De säljs inklusive STOR bur (akvarie).
¤ Grupp ett är en äldre jättemysig gerbil, svart/vit och hans yngre(yngre än ett år) viltfärgade vän (två hanar alltså). Det svart-vita kan ej leva i grupper större än två, och det ska heller inte försökas med igen även om han säljs.
¤ Grupp två är två är två yngre (ca 8 månader) gerbilhanar, en svart och en beige med vitt.
Akvariet som följer med är stort och inrett med hyllor bla. aluminiumställning medföljer. Uppskattningsvis närmare 300 liter.
Finns i Götene utanför Lidköping
Ingen som är intresserad?
Finns bilder? :)
Ja men jag lyckas inte ladda upp :(
Skicka en vänförfrågan till mig på FB om du är intresserad av dem, där finns ett album som heter gerbilerna. Buren är den som är på de första fotona, den med vita gerbiler i.
Par ett heter Frigg och Newbee båda finns på bild i albumet. Dessa är dock de två jag helst vill behålla om jag får välja, Frigg är gammal.
Par två heter Filten/sotis och Goofy. Filten är svart. Goofy finns flera bilder på, han är ljusbrun med vita tecken.
Jag heter Sanna Möllerstedt. Min profil är låst så du behöver skicka en vänförfrågan för att kunna kolla albumet :)
Jag säljer pga att vi ska flytta 50 mil och kommer att till en början bo i lägenhet och jag tror inte vi kommer att få plats med alla akvarier vi har (vi har fisk med, så inräknat gerbilerna har vi 7 akvarier, inget mindra än 180 liter…).
Nej, jag tänkte inte på att köpa dom, men jag tänkte att du kanske skulle få mer intresserade köpare om det finns bilder ;)
#12 sötis!
Hur går det för dig och köpare letandet? :) jag vill testa på gerbiler, tyckte de va lite kul att du hade en gul vit som heter Goofy, då jag har en gul vit kanin i lägenheten med samma namn :) är du fortfarande intresserad av köpare kanske vi kan höras av så att båda får mer info? :)
Den man bäddar med får ligga.
Hej!
Det går inget vidare, å andra sidan "annonserar"jag bara här :) Om du vill kan du kontakta mig via facebook så kan vi PMa, jag berättar om killarna och du om hur de skulle få det hos dig :) Jag heter sanna möllerstedt.
Hoppas du hör av dig :)
Kan rekommendera denna säljare, har själv sålt gerbiler till henne förr. Mycket seriös person.
#16 Tummen upp :)
Ja jag är fortfarande intresserad, jag vill inte stötta djuraffärs industrin och jag har själv vart i behov av att omplacera några av mina kaniner, så vet hur svårt det kan vara att hitta rätt köpare :)
# 17 Toppen :)
Du kan väl höra av dig till min facebook så du får mer bilder och vi kan prta mer?
Heter Susanna Möllerstedt som sagt :)
# 16 låter betryggande. Kommer kännas konstigt att inte ha gerbiler sen, eller iaf bara två, har ju haft ända sedan du sålde underbara Älvan och Freja till mig :)
Man hallå hur väck är jag…det var ju mig du rekommenderade Tassy…. ja ja… :)
Tack <3
Jag är redan med gerbil faktiskt, fick 3 små pojkar i förtidig alla hjärtans dags present av sambon min!
Ok, vad gulligt av honom <3
Ingen annan som är intresserad?
Gerbilerna finns fortfarande kvar, och söker fortfarande hem :)