(K) Gerbilhona till avel
Hej! Söker en gerbilhona som kan sättas i avel inom kort:) Ska inte vara black utan gärna någon patch eller liknande!:) Stamtavla är ett måste! Finns i Västerås men transport går alltid att ordna!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Hej, vad sägs om en Dark Eyed Honey född 30/4 förra året? Bär på svart och rödögt 🙂 Lång stam på mammans sida, pappan är import så honom har jag inte fått mycket info på. Hon har sin första kull nu men efter det kan hon tänkas flytta.
MvH Tsunamis
Hej! Vad är pappan för färg? Det är av intresse! Vill gärna ha en till, ej släkt med denna isf!
Sajtvärd på degus.ifokus
Pappan är Nutmeg och mamman Red Eyed Honey, så därav att jag vet att hon garanterat bär på svart och rödögt 🙂
Hon är inte släkt med din Koroko i alla fall. Hon har samma mamma som Lydia men henne har du inte kvar va?
Obesläktat till den här honan skulle nog vara svårt, i alla fall i färger annat än Black för jag har just Black ungar efter min holländska Lilac hane och Black hona.
MvH Tsunamis
Låter bra det! Korokos senaste tre hanar blir kvar hos mig så dom kommer bli pappan sen, ev Alvin!:) men hon har bara haft en kull innan? Vad är priset för henne?
Sajtvärd på degus.ifokus
Japp bara en kull har hon haft. Hon tar jag 150:- för 🙂
MvH Tsunamis