(S) Gerbiler
Jag måste tyvärr göra mig av med mina gerbiler då det verkar som att jag har blivit allergisk mot de små liven
Finns det någon som är intresserad av att ta över de?
Bur och tillbehör medföljer. Kostnaden är inte det viktiga, jag ser hellre att de kommer till ett bra hem, där någon tar hand om de på bästa möjliga sätt.
Jag är lite intresserad :) pm:ade dig!
Den man bäddar med får ligga.

Ålder, färg, kön & antal brukar vara bra att ha med i en annons ;)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
# 1. Har svarat på ditt pm :)
#2 Tack!!
Jag har sex stycken just nu. Varav två stycken på bara 3 veckor (Tjuvparning)
Två killar, en Saffron, ca 1½ år gammal och lever tillsammans med en DEH, som är bara 6 månader gammal.
Sen har jag en enstörig, som lever själv då hon har gått till attack på sin f.d burkamrat. Men henner kommer jag förmodligen behålla då hon är en väldigt svår gerbil.
Mamma"Mus" är en Black och är 1½ år gammal och har två bebisar på 3 veckor som sagt. Men henne tänker jag inte skicka iväg förens bebisarna är leveransklara till nya hem. Även bebisarna är i färgen black, dock vet jag inte könen på de ännu!
Alla är handtama förutom min lilla vilding, bebisarna tänker jag arbeta med mycket innan de får åka till nytt hem så att de är så tillgivna som bara möjligt.
Förövrigt så är det ingen av gerbilerna som har haft något problem, alla är fina och friska och mår väl.
Finns i Halland, Halmstad.
*puttar*
*putt*