Burstädning x 800%!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kände för att städa min stora bur idag, och kom på idéen att göra en film samtidigt, 800% gånger snabbare! Den blev kanske inte perfekt men jag är nöjd! Kvalitén blev ganska hemsk, ska ladda upp den igen men ni får den här sålänge :)
Hejsvejs :)
Kul video! Haha såg så kul ut när du tömde ut allt spån 
Btw vad fint gerbilerna fick det! 
#1 Tack! ;) Dom har fått halm nu också och ska fylla på med lite kartonger och toapapper på "ytan" sen :)
Håller med, kul video! :)
Det var också gulligt att man såg gerbilerna sitta i den lilla lådan medans du städade :D
Oj, jag hade ingen aning om att det faktiskt tar ganska lång tid att tömma och fylla så pass mycket spån :o
Och ändå gör jag det en gång i månaden!
Väldigt roligt att se. Just för att det ser så extra roligt ut när det är snabbspolat ;)
Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida
Jättebra film :) Roligt initiativ!
Haha, vet hur det känns Astrid, kan ju tipsa om sådana små leksaksspannar eller små godislådor man kan få från affärer, går så mycket snabbare, för mig iallafall när man tar ut spånet alltså ;)
Tack alla! :D
Snygg film, synd bara att det inte går så snabbt i verkligheten också 
#9 Nej det skulle verkligen inte sitta fel att städa burarna på 2 minuter 
HAHAHAHAH jävlar vad kul såg ut, skrattar som en tok *trött som f^n* 
#11 Haha ;)

Härlig bur!! Men hjälp, jag fick ont i ryggen bara av att titta på.
I dag är det min tur att ösa spån i ena buren :) Hoppas det går lika snabbt för mig ;) Har köpt lite nya grejer till Gerbilerna så det blir nog spännande för dom!
Kul video! :) Såg jättekul ut när du lixom skopade ner spånet i sopsäcken, haha x)
Haha! Super mysig!
Tänkt skaffa Gerbiler nu i flera månader.
Nu vet jag precis hur jag ska bygga buren och ha de :)
Den man bäddar med får ligga.