Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 482 ggr
JessicaN
0

(K) Ung hane, omgående

Skrev för någon vecka sedan om min pojke Nikki som gick bort och lämnade kamraten Ferrari ensam. Skulle idag egentligen ha hämtat hem en BEW pojke men av olika omständigheter blev det inte så. Söker nu en ny kamrat till Ferrari. Det är en liten pojke jag är ute efter, färg spelar inte så jättestor roll. Har alltid drömt om en vit, polarfox, siamese eller burmese men det spelar som sagt inte så stor roll. Men jag klarar inte att se Ferrari ensam längre så om någon har någon ung gerbilpojke som kan hämtas omgående vore det jättebra, annars kollar jag nog i djuraffärerna. Ferrari är inte sig själv så han behöver en kompis så snart som möjligt. Vill inte behöva åka alltför långt heller. Eftersom min man egentligen inte delar mitt gerbilintresse så vill inte han åka längre än till typ Örebro. Eller om det kanske kan ordnas med transport till Örebro så spelar det ingen roll vart i landet ni bor. Jag bor i Hallsberg, ca 3 mil söder om Örebro.

hhejlollo
0

Jag har en hane i min I-kull som jag ev kan sälja till dig. Hade tänkt behålla honom men behöver din en kompis kan jag sälja honom! Han heter amore och är BEW. PMa för mer info! Vi finns i västerås

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Tsunamis
0

Hej jag kan kolla om jag eventuellt har en hane åt dig. Jag har i alla fall en på ca 12 veckor och det brukar gå helt utan problem att sätta denne med en äldre för hanar är väldigt snälla på det viset. Han är Black Patched. Jag ska till Laxå under nästa vecka med tåg om det skulle vara till hjälp? Kan dubbelkolla vilken dag det skulle bli i så fall - då övernattar jag i Laxå så jag kommer vara där kvällstid också.

MvH  Tsunamis

JessicaN
0

Tack för erbjudandena :) Har hittat en liten vit pojke med röda ögon på 7 veckor som jag döpt till Casper. Han saknar ett framben och jag vet inte om han är född så eller om han blivit av med benet men det ser läkt och fint ut och han är pigg. Hade jag inte köpt honom hade han riskerat att bli ormmat pga avsaknande av ett framben. Men han verkar inte bekymrad över det. Kallas färgen PEW? (Pink Eyed White)

[Jessica_91]
0

#3 Han kan vara PEW men han kan också vara Dark Tailed White (alla får inte mörk svans men de som får det får det mellan 4-6 månader) eller Ruby Eyed White. Glad Han skulle nog kunna vara Red Eyed Silver Nutmeg också men det är inte så sannolikt.

JessicaN
0

#4 Ska försöka ta lite bilder på honom någon dag, just nu är han lite blyg eftersom han precis flyttat hit.