Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: allmänt-om-gerbiler
Läst 296 ggr
ellinorpalmer
0

Nu har jag fått hem mina gerbiler!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp :) I onsdags var jag och häntade dem 3 killarna - Olympus, Optical Zoom (Söner) och Rimfrost (Pappa)! Dem är så himla roliga att studera! Och dem har börja sätta sig i min hand! Det är himla kul! Idag fick dem äpple,uppskattades mest av Rimfrost men de andra smakade också :)! Dem är himla roliga och snälla!

Jag lägger upp en bild på dem 3 :D Inte lätt att ta kort på dem busarna, men roligt :D hehe! 

Jag köpte dem av Emmajo här på forumet :) Orions uppfödning då då!

(Lite fler bilder på min blogg ---> eonor.blogg.se

EmmaG
0

Så roligt! Och så vackra =)
Ser fram emot att höra mer om hur de går med dom =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

dreamiz
0

Jättefina!

Gerbilflicka
0

Alltid lika härligt att få se sina små bebisar hamna i ett underbart hem. :)

Cydonia
0

Vad skoj! Lycka till med de små liven. :)

Fairytail
0

Lycka till!

Chtina
0

gud så söta dom var ;)

Tina-A
0

Dom var jättesöta! Superkul och lycka till :D Var iof ett litet tag sen nu så man kanske ska fråga hur det går med dom? :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ellinorpalmer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 & #7 Olympus, Zoom och Rimfrost tackar så mycket :)

#7 Det går väldigt bra med dem :)! Dem är så himla enkla att sköta och så roliga att vara med. Vad jag tycker så verkar dem må bra :)

Och dem tycker om att få springa av sig i soffan, i början när dem kommer ut har dem så mycket energi så att dem bara springer och gör massa bus. Sen när dem lugnat ner sig så kan man vara lite med dem!

Toalettrullarna tar ingen plats i papperskorgen, dme gnager dem på löpande bando ch andra pappkartonger som de får, som en stor skokartong, den var inte kvar länge!

Nej dem är verkligen mina sötnosar, men dem är inte dumma, när man ger dem exempelvis ne nöt så äter dme gärna den när man håller den, men när man fluyttar den för att dem ska följa efter så bryr dem sig inte om en, hehe, dme vet att dem får nöten iaf :P

Och möbleringen i buren står knappst jag för, sakerna ställer jag på vissa platser men spånet kan ändras på en natt, och det är bäst så att dme får möblera själva :)

Så det går jätte bra med dem!

Tina-A
0

#8: Låter toppen! :) Och vilken sööt bild!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]