Några bilder på killarna
Idag lyckades jag komma ihåg att hämta kameran när killarna rastades på lillmattes säng. De är så underbart kontaktsökande när de är utanför buren; klättrar och klänger. Roligt också att se vilken glädje de har av varandra.
Tittut fick också komma ut, men lyckades inte ta några bilder av henne (hon är inte lika benägen att vara stilla:))
Ursäkta den dåliga bildkvaliteten…

Åhh! Vilka sötnosar <3 Längtar bara mer och mer till mina kommer hem 

#4 Ja, de är underbara! :) När får du hem dina? Var kommer de ifrån?
Åh så söta! :3
Jätte söta! Tycker helt klart det är roligaste sättet för att pyssla med sina gerbiler, när man sitter med dem på golvet. Rätt vad det är så sitter den en filur på axeln och nosar en i örat. 
Jättesöta! :D
#5 Får mina den 22:a
Tyvärr kommer dom från Djurmagazinet då jag inte funnit någon uppfödare såhär långt upp i landet 

#7 Ja, håller verkligen med. Den kontakt man får när de är utanför buren är nästan överraskande. Fast det är även stor skillnad på dessa killar (uppfödda av paatypalm förresten) och vår djuraffärsgerbil. I buren är de inte så olika varandra, men i handen är de totala motsatser. Killarna är helt orädda och söker sig till oss, medan tittut är mer vild än tam. Häftig brutta, den där :))