Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 500 ggr
Ejeen
0

hona/hane vad tycker ni??

Har haft båda och ska förmodligen skaffa nya men vet inte vilket av könen jag ska skaffa. Så skriv vad ni tycker!! Och vilka färger ni tycker de ska va.

[Marro98]
0

Helst hona :)
För jag älska pigga djur eftersom att dom oftast passar bäst i agility! :D
Och det är något jag brukar hålla på med på fritiden ^^

Färger spelar egentligen ingen roll :P
Men helst inte svart ^^
Men är väldigt kär i siameser & dark eyed honey ^^

Ejeen
0

#1 hade tänkt på hona och tycker inte heller svart! Siamer och DEH är väldigt söta. Jag hade tänkt börj med agility så tack för tipsen!!

[Marro98]
0

Så lite så! Skrattande
Men hanar kan ju också vara mysiga såklart ;)
Och just nu så bryr jag mig inte vilken färg eller vilket kön jag vill ha. Vill bara ha gerbiler, sålänge som dom är trevliga :D

Gerbilles
0

Jag tycker mest om hanar, fast jag har bara haft hanar så .. Oskyldig Och det är ju inte så att dom är oaktiva direkt, dom brukar ju bara kunna vara oaktivare än honor! :) Just nu håller mina på och möblerar om i buren .. :D

Ejeen
0

#4 Ja hanarna kan ju vara det, men att flytta om i buren är nog deras speciallite!!

PaaatyPalm
0

jag är nog mest förtjust i hanar faktiskt… Varför vet jag inte men dem känns mer "jordnära".

Själv är jag förtjust i rödögda djur, Lilac, Argent, Dove osv. Blåa djur är också något varmt om hjärtat :)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Gerbilles
0

Juste glömde skriva färger! Jag är helt förälskad i blue, men black och agouti tycker jag oxå är fint eftersom min killar är de! Glad

[KKlara]
0

Jag skulle rekomendera hanar, har haft både och. Hanar blir mycke tamare och är oftast "keligare" (om en gerbil nu kan vara kelig..) ;)

Jag gillar färgerna:

DEH
Blue
Black
DEW
Siames

Ejeen
0

Tack för alla tips! Får fundera vidare på kön men är ganska säker på vilka färger jag ska ha. Men skriv gärna fler förslag!