Trix o konster?
Är lite nyfiken på vad era gerbiler kan för trix eller konster :)
Såg en rätt cool video på youtube om en gerbil som plingade i en klocka så fick den godis :)
Skriv gärna och berätta!
Mina är i alla fall jätteduktiga på Agility! :D
Coolt ju, häftigt med agility med gerbiler, har du någon film? hur lyckades du få dom till de? :)
Kan filma det någon dag! :)
Jag har vanliga sådana filmer som ser ut som stora kasett band (ahha, vet inte vad det heter?) och sen så har jag satt plast hinder riktigt nära emellan kasetterna så att de inte kan springa brevid hindrerna, och sen så har jag bara satt ner de så springer de där fram och tillbaka, och det ser hur gulligt ut som helst! <3
Jaha menar du VHS band? de låter ju riktigt smart ju, de kanske man ska göra med sina egna små liv :) Dock har jag inga VHS band, men de kanske går med andra skydd vid hindrerna?
Ja vorre jätte kul om du filmade så man får se :)
Ja just de, VHS Videoband heter det ju, hihi! :)
Det går säkert med andra saker också att "skydda" med.
Ja, ska se om jag kan få en vettig video! :D
Heheh inte så lätt att komma ihåg, dom håller ju på att dö ut nu, allt är ju i CD format nu :)
Ja ska se vad jag kan använda, för mina små :)
Vad heter dina små? :)
Haha, ja finns nog inte någon "vanlig" affär där man kan köpa sådana i..
Jag har 5st töser som heter Astrid, Signe, Doris, Bianca och Alva! :)
Men sen så ska jag få hem 2 syckna till som redan har jättefina namn, men jag vill att de ska passa in i mitt "namntema (som då är lite äldrenamn som man märker, har ju fler djur som har lite äldre namn med..) och jag planerar att de ska heta Torkel och Edna (?), men det är så svårt att bestämma sig, hihi! ;D
Vad heter dina då..? :)
Oj en hel liten familj, bor alla i samma bur? :)
Kollade in lite på din sida, såg att du hade rätt många djur, du verkar ha ett eget litet zoo hemma :)
Ska du låta pojkarna bli pojkvänner? :))
Nej namnen är fina, och dom passar in tillsammans med dom andra du redan har :))
Mina två heter Druttan och Hubbe :)
Haha, nej Torkel är en kille och dna är en tjej, så de ska få paras! :)
Jag har 2 honor i en bur och 3 honor i enbur.
Vad mysigt :) Mina två ska också få bilda familj :)
vem är de på bilden som du har på din visningsbild ? :)
Oj, såg att halva inlägget försvann, hihi!;
.. Ja, vi har ett litet Zoo här hemma. Alla som man berättar det för säger detsamma haha! ;p
Dina gerbilers namn är också hur gulliga som helst! <3
Det är lilla Astrid, hon är Siamese! :)
Och vi får snart hem ett helt gäng djur till.. 
Ja jag har ju sett det på ditt inlägg, det kommer nog blir många (hoppas, hihi) fina små marsipangriser, haha! ;D
Jag tränar Nalle på att springa igenom en toarulle
Fast jag har klippt av en del av en toarulle, så han springer igenom en som är mindre än hälften så stor som en toarulle brukar vara, för ingen av mina gerbiler gillar att springa igenom långa rör 
Mina kan .. Jaoo .. Inget! hehe. ^^
Mina kan ta ett solrosfrö ut munnen x)
Elvis har jag lyckats lära att använda mina händer som en "trappa" för att komma fram till solrosfröt. Alltså, att han fattar vart godiset är, fast han varken ser eller känner lukten av de :)