Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 1837 ggr
[GerbilLooover]
1

Grävgalningar (Bildtråd)

Hejsan

Gerbiler älskar ju verkligen att gräva, så jag skulle tycka det vore kul med en bildtråd som visar hur mycket Gerbiler verkligen älskar det! Lägg upp bilder på grävandde Gerbiler, gångar de grävt och så vidare! Skrattande

ks.gerbil
0

Mina är inte så duktiga på gångar men de gillar att gräva här och där måste bara hitta kort :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

panini
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är en bild på mina bebsar dagen efter att jag hade fått hem de! :)

[GerbilLooover]
0

Ne inte mina heller, dom bara gräver hur som helst Tungan ute

Jättefin gång! Skrattande

[EmmaLillisLinsved]
2

Mina pluttar är riktiga grävgalningar! :) Såhär såg akvariet ut bara en halvtimme efter jag hade städat.. :)

(flyttade skon sen)

BettaSplendens
2

Rocky och Palantinos fina gångar!Och Majsan ligger och vaktar dom på locket (inte gjort av nät om ni undrar) :D Mina katter får bara vara på rummet när jag är där så dom gör inga hyss :P

ossilian
2

Så här såg det ut i Tittuts bur i tidigare i dag. Hon har ett helt system i spånet med kök, sovrum och badrum Glad

BettaSplendens
0

#6 Haha, så dina gerbiler är som mina? Känns som dom har flera olika kammare typ en med mat i, ett sovrum osv :D

Gerbilles
0

En söt (och väldigt mörk o suddig) bild på Cola och Milo (som inte syns så bra …)  som ligger och sover i en av deras gångar! Glad

ossilian
0

Ja, precis :) Känner mig alltid så grym när jag städar ur och förstör "designhemmet" :)

panini
0

#5 Haha, köper du ditt spån på Granngården..? Isåfall har vi nog samma leverantör, hihi! :P

BettaSplendens
0

#10 Jadå, den är sjukt stor haha! :D Undrar hur många liter det är..

panini
0

#11 Haha, ee ja det är den hihi!! Den är kanske.. 500 L..? Haha, vet  inte, de skriver ju inte ens hur mycket det är i dem! ;P

Justbe
0

5# det var väll du som van bur tävlingen va?

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

BettaSplendens
0

#12 Haha, ja i alla fall mycket :D

#13 Jepp det var den buren :)

[PetzLinda]
0

Åh, nu känner jag att jag snart måste ta kort på den låånga vackra gången killarna har gjort :D
Fast… måste ladda batterierna i kameran först -.-

[GerbilLooover]
0

Här kommer en bild på en gång gerbilerna gjorde :) (Dock är det dålig kvalité på bilden)

Lemongrass
0

Hmm…tror mig skymta en gerbil därinneTungan ute

Snygg gångGlad

[GerbilLooover]
3

Igår fick mina killar äntligen flytta in i sin stora 130 liters SAMLA låda, och dom var jätteglada över det och grävde en jättestor tunnel bara under natten, den går längs en hel kort- och långsida :)

[GerbilLooover]
0

#17 Ja jag tror båda var där inne när jag tog bilden, fast bara Merry kom med ;)

AngoStar
0

#18 Förstår att dom blev glada! :) Jag ska nog oxå ta några kort, mina tjejer är verkligen jätte duktiga på att gräva(vill inte skryta xD)!

//Elina ♥

ks.gerbil
0

stolt mamma här :* äntligen har gerbilerna fattat  galoppen med att gräva på riktigt mina små älsklingar.. stor ingång som sen delar på sig i en massa små tunnlar över hela buren som man kan se från varje sida av buren :*

tyvärr funkar inte bilden får ta nya och visa :)

Gerbil-hemsidan hittar du R