Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettavel-uppfödning
Läst 459 ggr
moawi
4

Glada nyheter

Hej!

Jag har flera goda och glada nyheter att dela med mig av!

Först och främst, jag är sedan i går registrerad uppfödare i Svenska Hamsterföreningen Skrattande Har väntat i över ett år på att få kunna göra provet och nu äntligen är det gjort, inskickat och godkänt. Numera kommer alla ungar heta "Calypsos (…)".

I samband med detta skulle jag vilja passa på att presentera min nya hemsida som jag jobbat med i nästan ett halvår och nu varit färdig med ett bra tag, så ska bli roligt att äntligen få visa upp den Glad Här har ni den nya adressen:
calypsos.tk

Och, i samband med nya hemsidan öppnar jag upp en facebooksida (följer strömmen lite antar jag haha Flört). Då den nya hemsidedomänen (eller vad det heter) inte har något nyhetssystem jag trivs med väljer jag att starta en facebook-sida i stället. Det blir enklare så. Där kommer jag att uppdatera med bilder, statusar, kullar och annat trevligt.
Här hittar ni den, välkomna att gilla!

Sist men inte minst, två honor här hemma är hödräktiga så jag hoppas på riktigt fina julklappar i år då i alla fall en av dem planeras föda på julafton!

Härligt när allt går som på räls!
Julkramar,
Moa

Anne.K
0

Grattis :) tull både till prefix, hemsida och blivande ungar :). Jag ska också försöka ta tag i uppfödarprovet under nästa år förhoppningsvis om jag får tiden till det :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Anne.K
0

Till*

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Gerbilles
0

Va fin hemsida och grattis! Hoppas på många söta o friska ungar. :)

[EmiliaLJ]
0

Grattis! Käns så härligt när allt är mer än bara ;)

Tsunamis
0

Grattis grattis! Fin hemsida också. Tar och lägger till dig på min hemsida :)

MvH  Tsunamis

jule
0

Vad kul Moa! :)

Disyerto
0

Härligt, skönt när allt fluter på bra. :)

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

[Jessica_91]
0

Stort grattis Moa! Hoppas du får en god jul :) Kram

[Marro98]
0

Grattis då Moa! :)

Får hoppas att jag jag hinner att fjäska lite med mamma så att man äntligen kanske kan få köpe en bebis av dig! Skrattande

[Marro98]
0

*Dubbel post*

[GerbilLooover]
0

Vad roligt alltihop :D

gothic_eve
0

Grattis vad roligt! Själv har jag inte fått tummen ur att göra provet än, ska vänta tills i vår tänkte jag. Ska kika iin på din hemsida också :)

moawi
0

Tack så mycket alla, och kul att ni gillar hemsidan Skrattande