Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etiketthälsa-sjukdomar
Läst 824 ggr
gerbil99
0

Djuraffär passa gerbiler

Jag ska åka på semester i 3 veckor under sportlovet. Då har jag hört att våran djuraffär skulle kunna passa mina gerbiler. Men jag vet inte om de kommer att klara det bra. De är ju inte alls vana med gerbiler. Jag kan inte hitta någon annan som kan ta hand om dem under vår semester heller så jag kanske ändå är tvungen att lämna dem där. Rynkar på näsan

// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus

Disyerto
0

Kanske det finns någon här på forumet som inte bor så långt bort och kan passa. Var bor du?

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

[Tassy]
0

Lämna med en liten lapp med instruktioner så ska det nog gå bra. Glad

ks.gerbil
0

Vart bor du Annars?

Gerbil-hemsidan hittar du R

[EmiliaLJ]
0

Frågar det samma som #3 :)

gerbil99
0

Jag bor i Nynäshamn som ligger ca: 30 minuter söder om Stockholm. :)

ks.gerbil
0

Om du bor nära Stockholm tror jag någon här kanske kan passa dem. Gör en ny tråd och fråga så får du se Annars tror jag att djuraffären skulle kunna klara av dey

[EmiliaLJ]
2

Å nej! Jag bor i Stockholm City och skulle mer än gärna passat dom, men nu när jag frågade mamma sa hon att vi skulle åka upp till vår stuga i fjällen på sportlovet :( så då går det väl inte, men om du någon annan gång skulle behöva hjälp med passning så kan du fråga mig ;)

ks.gerbil
0

Alså om du Ska neråt nära Jönköping så tror jag att jah är här på sportlovet.. om jag inte åker till usa (uuuufff)

Kameo
0

Jag bor i Eskilstuna, det är ca 10 mil från Stockholm och 9,7 mil från Nynäshamn. Det kan finnas möjlighet att vakta dem, men troligen inte. Om det verkligen, verkligen skulle vara akut kan jag nog övertala min kära moder, så ta andra, smidigare lösningar först!

Med vänliga hälsningar,
Filip

gerbil99
0

Vad snälla alla är!! :) Det är ju först i Februari så kan fråga här på GiF lite senare igen. Välldigt snällt av så många att vilja hjälpa till. :)

ks.gerbil
0

Gör det tidigt då har du massa tid för att planera allt. Men nu är kanske liite tidigt ;)

Kameo
0

#11 Hellre för tidig än för sen! ;)

Med vänliga hälsningar,
Filip