allt borta
jo den gamla vanliga spånet jag använde är borta och den har för övrigt blivit väldigt dammigt (kunde få upp nävar med damm förra veckan när jag städade) så nu under ett par dar har de fått ha typ 2 cm sen när vi fick reda på att de inte skulle komma tillbacka köpte vi 10 liter hampa och massa hö och nu är det väl en galen blandning av allt. gerbilerna verkar gilla hela grejen men massa hö men det är ju såklart inget hållbart. det finns stora balar med hampa men vad kan jag blanda med den? alla tips är välkomna!
Jag ahr ju alflis här, kör med tonvis med toapapper, kartonger och annat. Det fungerar bra. Stora kartongrör och massa träsaker finns också. Inte optimalt för grävbehovet men det går.
Hampa + STL brukar ju funka bra men STL säljs nästan ingenstans längre tyvärr. Jag har lyckats få tag på ett par balar från Naturnära i Gbg men de är en av få återförsäljare nu när Granngården slutat ta in det.
#4 Borde funka hyfsat bra :) Lite kartong också kanske.
Mina älskar också Hö! Jag brukar slänga in ett rejält lass så brukar dom bygga bon med det :)