Nya fina hus, nya kokosnötter, ny transportbur, lite samlalådor, två avelsgerbiler (ska jag få), lite olika slags leksaker, godis mm
här är min xD https://www.zooplus.dk/checkout/overview
fast dte är bara en liten del.. men jag vet att jag kommer få typ 100 kr att handla för ;D det här går över 1000 xD
Önskar mig lite olika hus o sånt. :)
Önskar mig en ogiftig hängbro :D
jag ska inte önska mig något åt dem men pysslas ska det, ska nog göra en smällkaramell idag åt dom :D PÅ julafton blir det nog godis, kanske liten "buffé" och massor av pussar :)
Förutom böcker (som är till mig) står på listan leksaker till gerbilerna. :) Inget mer specifikt än så - hus, grenar och andra grejor.
Med vänliga hälsningar,
Filip
Önskar mig en ny råttbur och en till råtta, men även en minigris och gerbiler. Minigrisen är inte så aktuell just nu, för vi har pratat om att skaffa en om två år :P
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Presentkort på Granngården, mycket praktiskt. 
Vill gärna köpa en ny transportbur, nytt hus och kanske lite godsaker!
Vet att de iallafall kommer att få större boende! 
Massor av hus, godis och även nya akvarier/burar (vill gärna att de bor större :P)
OMG gissa :D 1000 kr i julklapp har jag fått (eller ungefär lire av dem har jag känat ihop själv) eller har inte fått dem än men :) Kanske är det inte är mycket för vissa att få så myckrt av pappa och mamma men det är otroligt mycket för mig :) (det är allt jag kommer få då) kommer ändå minska ner lite på grekerna då Gizmo också måste få lite nytt men det blir ju fortfarande kanske 400-500 kr till gerbilerna :D
#13 Oj, 1000 kr! :D 400-500 kr kan nog bli ganska mycket grejer till gerbilerna ändå! :D
jo jag vet tycker att det är otroligft mycket pengar (dock har dem fuskat lite för ett par hundra har jag knådat ihop själv ;D) det är nog det ända jag får på länge haha så funkar mina föräldrar när jag sen fyller år kommer dem säga "men vi har ju gett dig 1000 kr på jul nu får vi ta det lugnt vönta dig inte för mycket" för dem hänger födelsdag och jul ihop :P jaja haha det är väl på ett och ett annat sett bra då lär jag alldrig bli bortskämd xD (…eller.. ;D)
så nu blir det ett fint pannand till Gizmoo och stybyglar.. *tänker* hahah ;D
lite OT men 
Jag önskar mig nya hus till geriblerna och i princip allt som är gjort i trä som går att använda till dom små.
Jag önskarmig också fler keramikhus som ser ut som grönsaker och frukter för dom är så söta :)
Sen önskar jag mig en till transportbur.
Men för enkelhetens skull har jag önskat mig presentkort på arken zoo :)
Då kan jag passa på att köpa mat,sand och skålar och grejer också.
Funderar på en såndär trädrot, vart kan man köpa såna? Djurmagazinet? :)
#18: Aha, men finns dom typ på fågerlavdelningen? :)
#20: Okej, tack :)
Önskar mig lite hus och kartonger och massa träsaker, sen en till sandbadsburk som gerbilerna kan få boa så mycket dom vill i! :D
Önskar mig träleksaker, hus och en "hage"! :)
//Lisa :)