Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 796 ggr
soetare
0

Ta med dem ut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är så att på sommaren är våran familj jätte mycket ute med båten. Och då tar vi med gerbilerna när det inte är för kallt, alltså runt juli-augusti! och i slutet av juni(ungefär vid midsommar) Dem trivs jätte bra och tycker det är kul att vara med på båten!Skrattande

**Är detta bra eller dåligt, vad tycker ni?Fundersam

**kram<3

EmmaG
0

Bara dom inte får springa fritt på hela båten & trillar i vattnet Wink

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

soetare
0

Nejnejnejnej NEEEJ!!! Den chansen tar vi såklart inte. Haha!!Glad
Tack ändå<3

kram

Embla_
0

Dom kan ju kanske bli sjösjuka? ;) Haha, inte vet jag :P Det borde ju gå bra :P

soetare
0

haha, det har dem iallafall inte blivit än! Skrattande Kan gerbiler simma? (eftersom ämnet e på vatten!)Räcka ut tungan

kram

EmmaG
0

Ökendjur har väl inte så nära till sjöar att öva sig på kanske Wink)
Men jag tror attde flesta djur kan simma om de tvingas till de..dock har jag svårt att se framför mig en tjock liten dvärghamster försöka sig på att simma :lola:

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

soetare
0

haha det har du rätt i.. haha jag kan inte sluta skratta när jag ser den bilden framför mej! hihi..:lola: Men alla djur borde väll ändå ha nån simförmåga?! Fundersam

kram

Cydonia
0

#5 Kanske ser ut såhär? Länk

soetare
0

Nej men guuud så gulligt, men gerbiler borde oxå kunna simma(vågar inte testa innan bekräftelse liksom) c(=

kram

dreamiz
0

#7 Stackarn han ser ju inte att gilla det precis…

Ja, är det inte så att alla djur kan simma (utom vi människor då)? Fast man ska ju inte tvinga nån till det förstås, om de inte gillar det. Fundersam

fridelfina
0

Fniss! tittade på filmen om badande hamster och klickade mig vidare till en film med kung fu-gerbiler! Räcka ut tungan

http://www.youtube.com/watch?v=4WGkS8s8zL0&NR=1

Embla_
0

Gerbiler borde ju kunna simma, men jag tror inte att några gillar vatten särskilt mkt (nån kan ju göra det, men iaf inte mina!), det ser väl ut ungefär som den där hamsterfilmen: hamstern simmar runt runt och vill bara upp ifrån vattnet! *stackarn*

Tina-A
0

Har ni har med dom på båten än? Kan tänka mig att det blåser väldigt mycket och blir väldigt kyligt.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

soetare
0

ibland blir det lite lite lite kallt med då sätter vi på värmen och sveper in buren i en varm filt (förutom lufthålen såklart) Skrattande
 men vi har faktist inte haft med dem ut denna sommarn..blir nog nu mot juli- aug.. =) Tack för allt!! <3

Fairytail
0

#10 tihi…det var ju Kung Fu-Möss… Men söta var de!