Medarbetare sökes
Nu söker jag efter en eller ett par Medarbetare till denna sajt =)
Vad innebär det?
Jo, det innebär att du som Medarbetare hjälper mig att hålla sajten aktiv, svarar på inlägg lite extra mkt. Allmänt underhåll..
Och att du då & då hjälper till att fixa fram artiklar till sajten. Antingen skriver själv eller om du läser et bra artikel nån annanstans som du tycker skulle passa oss.
Dock vill jag pusha för att artikelgrejjen gäller alla medlemmar! =)
Hojta till om du är intresserad
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Jag kan ingenting om gerbiler, men man kan ju lära sig. Det jag skulle kunna bidra med skulle vara aktivitet och artiklar men någon vidare kunskap skulle väl i så fall komma lite efterhand. Men man lär sig rätt mycket av att skriva artiklar och sådär!
Du kan säkert hitta någon som är mer passande och redan är väldigt kunnig, men jag skulle tycka det var roligt :) Hittar du ingen annan du tycker är lämplig så ställer jag faktiskt jättegärna upp. Sitter ofta vid datorn och går in här rätt mycket men skriver inte lika mycket som jag skulle kunna göra, just pga den ännu bristande kunskapen!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Va roligt Tina!
Du är mer än välkommen! Ska se om nån mer nappar oxå, som även kan bidra kunskapsmässigt =)
// Emma, aka Althea
Det som är bra är ju också att jag inte behöver lära mig hur man skriver artiklar och sådär, jag är redan van ;)
Läser jättegärna igenom alla artiklar här och lite allt möjligt så kan jag säkert lära mig en massa saker snart :)

Ja, det är ju helt klart en fördel att du redan kan allt vad det innebär att va bakom kulisserna =)
Men med dom orden vill jag absolut inte skrämma bort er andra!
Är du nyfiken på det hela va inte rädd för att hojta till.
// Emma, aka Althea
Om jag ändå hade haft ett par gerbiler till hands skulle jag gärna ställa upp med foton till artiklar. ^^

Foton skulle jag kunna bidra med… Kanske inga proffsfoton, jag är ju bara en helt vanlig amatör, men jag fotar mina gullepluttar så mkt att jag har ganska många olika att välja mellan. :P
Så om ni söker något särskilt foto skulle jag kunna bidra =)
Annars vet jag väl inte… Har ju inte så mkt kunskap och inte så mkt erfarenhet heller (det här är ju mina första gerbiler.) Så jag kanske inte heller har så mkt att bidra med kunskapsmässigt…

Dom bilder du har får du jättegärna lägga upp i bildbanken!
Och det där med kunskap..Jag är oxå inne på mina första gerbiler, och det finns många fler som har mer kunskap än jag! Men man lär sålänge man lever och det är ju bara att hjälpas åt =)
// Emma, aka Althea
#7: Så sant som det var sagt!

För er som inte vet om det är alltså Tina ny Medarbetare här på gerbiler! Jag ser fram emot ett bra & roligt samarbete med dig! Du har från början när sajten lanserades vart med på ett hörn & pushat lite.. Tack för det!!
Men är man intresserad av att vara medhjälpare eller vill hjälpa till på nåt annat sätt är det bara att hojta till!
Embla, är du intresserad är du självklart välkommen! =)
// Emma, aka Althea
Japp, tack för att jag får vara med :)

Jag skulle kunna tänka mig att hjälpa till lite. Har fött upp gerbiler i 3 år och älskar de små liven..
Jag är inte den bästa på att skriva artiklar, men kan mer än gärna tänka mig att skriva lite extra i forumet och bidra med bilder och egna trådar.

Då är även du välkommen som Medarbetare Fairytail!
// Emma, aka Althea

Nämen tack så mycket! Det var ju trevligt.