Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettminneslunden
Läst 535 ggr
Laijs
0

R.I.P Skorpan

Idag har min lilla gerbil gått bort. Jag gick upp som vanligt på morgonen och tittade till mina gerbiler. Jag lyfte upp Skorpans lock och skulle byta vatten. Han brukar alltid komma upp ur sitt bo för att nyfiket se vad som händer. Men han kom inte upp, och jag började lyfta på alla hus för att leta efter honom. Såg en skymt av Skorpan i ett hus och lyfte på det, Skorpan sprang och gömde sig igen och jag trodde att han ville vila så jag gick därifrån. Efter ett tag så kom jag tillbaka och såg att Skorpan var i mycket dåligt skick. Så jag satte på värme elementet och lade han i en låda med sågspån med förhoppningar på att han skulle friskna till. Skorpan har varit den starkaste gerbilen jag har haft. Han har hamnat i bråk tre gånger med tre olika gerbiler. Han är förlamad i båda armarna, men han kan stödja på dom och hålla mat ex med dom. Helt plötsligt så blev han jättedålig, så dålig att han dog av okänd anledning. Men nu säger jag farväl till den 2 åriga gerbilen Skorpan, hoppas att vi ses någon gång. 2012-11-25

panini
0

R.I.P Skorpan! <3

Bine93
0

R.I.P  Skorpan <3!

[KKlara]
0

Vila i frid Skorpan <3

ks.gerbil
0

vila i frid skorpan <3