animail.se
Kanske en lite dumt att berätta de för det finns ju zouplus.se… men för er som letar efter Gerbil Nature-fodret så hittade jag en "internetaffär" som säljer det för en relativt billig slant och levererat ända fram till din dörr! Så jag rekomenderar att gå in på www.animail.se src="http://gerbiler.ifokus.se/js/lib/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif" alt="Glad" title="Glad" />
Jopp har handlat där men insåg att zooplus.dk är billigare så köper massa foder därifrån. Nu senast köpte jag på mig 10 påsar med Gerbil Nature ;). Den svenska zooplus däremot vet jag inte hur priserna ser ut då jag aldrig vart inne där.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Animail har jag bara gott att säga om. Vi brukar ju beställa allt blötfoder och sand till katten därifrån. Det är smidigt att slippa bära hem 28kg tunga paket från ICA… Särkilt som ICA i fråga ligger några kilometer bort! 
Sedan är det ett stort plus att de även har saker till smådjur, även om jag hade önskat ett betydligt större sortiment. 
#2 På den fronten har jag tur - ungefär en 300-400 meter bort till ICA för min del.
Med vänliga hälsningar,
Filip
#1 jag trodde att dem inte har nån skillnad för priset på båda kostar 49 kr fast zooplus.dk tar ju betalt med dansk valuta… Jag har bara tjugo meter till min närmaste icabutik :P