(S) gerbilhanar
Hej!
Jag har insett att jag spenderar alldeles för lite tid på mina gerbilkillar, då jag jobbar väldigt mycket och inte har haft mycket tid över.
Jag önskar att de ska få komma till ett hem där någon pysslar om dem mer. 
Det är fyra killar, varav tre är ca 11 månader och en är ca 2 år.
De har stamtavla, men jag har inte lyckats hitta stamtavlorna ännu. Så eventuellt så säljer jag dem utan stamtavla.
De har bra temperament och är nyfikna, men än så länge inte jättetama.
De kan levereras till Örebro, Katrineholm, m.m. vid överenskommelse. Jag bor i en liten ort i närheten utav Katrineholm.
Pris är helt oviktigt, då hemmen är det viktigaste. Utan leverans är de gratis, med leverans får du betala bensinkostnaden.
Vill helst att de hamnar två och två eller alla fyra tillsammans. Vill du ha alla fyra så får du akvariumet på köpet.
MVH
Nu blir jag riktigt sugen! Synd att jag bor so långt ifrån….
Lita aldrig på pannkakor i luften.
Vart bor du? 
Åh så söta, som en liten färgklick tillsammans 
I Göteborg bor jag. Kan du lägga ut bild på dom en och en tror du? :) Hur stortnär akvariet?
Pssst….! Kan du lägga ut fler bilder på dom en och en! Eller är de sålda?
#6 Ta det lungt, H*n har inte varit inne sen igår!!!!
Det kan jag fixa!
Jobbar hela dagen idag och imorgon, så jag kan tyvärr inte lova att jag hinner med det förrän på fredag, då jag bara har bilder på mobilen. Du kan skicka PM med ditt mobilnummer om du vill att jag mmsar bilderna till dig.
De är inte sålda!
#7 :) #8 Då gör jag det!
Det här kankse inte hör till tråden men måste i alla fal säga att det var en VÄLDIGT söööt bild! :')