Ny hemsida :)
Nu är vi färdiga med min nya hemsida, den som hör ihop med min stundande gerbiluppfödning. Kolla gärna in den och kom med åsikter, om ni vill :)
Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida
Är det bara jag som ser dåligt eller letar dåligt men jag hittar inte var du fins
var fins du?
Ha en trevlig dag! :)
Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.
Jag är en medis på Barnens iFokus.
Nepp det är inte du som ser dåligt ;)
Det stämmer att jag inte hunnit lägga in lite kort info om mig, men misströssta inte det kommer ;)
Sidan är inte helt fullständig ännu, men på det stora hela är den det :)
Fint :) blev lite förälskad i de söta tassavtrycken du fixat på sidan.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Riktigt fin hemsida! älskar också tassarna!
#3, #4 tack tack, ja tassarna fick jag ide om i sängen…där de mesta idéer uppstår ;)
#6 Bra tänkt om att länka hit, det är klart jag ska göra det :D
Om själva namnet, ks.gerbil har helt rätt att det är öken det betyder. Men det är inte påhittat utan Disyerto betyder öken på filippinska :)
Filippinska är besläktat med spanskan precis som italienskan då det kan dyka upp ord ibland där emellan som är lika varandra. (För er som undrar varför just filippinska, min styvmor är ifrån filippinerna och jag tycker de har ett vackert språk ;)
Fin sida! 
Fin sida! Ett litet tips är att på "mina gerbiler" kan du lägga till en bild under/över faktan om gerbilen. 
#10 tack för tippset, hade redan tänkt att texten ska stå brevid. Han inte riktigt fixa till det senast bara :)