OT såå förbannad!!
Känner bara att jag behöver skriva av mig för är så jäkla förbannad just nu!!
Åkte till växjö i fredags för att kolla på laides night med en kompis och bad då mina föräldrar passa alla djuren här hemma, dom sa att det gör dom så gärna och dom kör ändå förbi hemma hos mig när dom ska till stallet så det var absolut inga problem.. Förklarade för dom vad alla ska ha för mat och vad dom absolut INTE får ge dom, skrev en lista så dom inte skulle glömma bort det!! När jag kommer hem så ser jag att inte en enda av mina små bebisar har fått mat på hela helgen! :O Kaninernas höpåse är orörd och det var lika mycket pellets kvar när vi kom hem som när vi åkte.. Gerbildernas matskål var helt tom och ingen av djuren hade något vatten!! :( Blir så jäkla förbannad så jag vet inte ens vad jag ska säga!!! Tyckte dom att det var så jobbigt att mata djuren så hade dom kunnat säga det så hade jag bett sambons föräldrar istället..
Oj förstår verkligen att du blev så upprörd och arg! Hoppas det gick bra iaf, så att ingen kom till skada. :)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Hoppsan, förståeligt att du blir arg. Hoppas det gick bra ändå iaf!
Fy vad trist! Då vet du vilka du inte kan lita på nästa gång.
Ja, väldigt trist när det blir så och det var sista gången dom fick passa mina djur.. Men det gick bra med dom, väldigt törstiga och väldigt hungriga bara men dom mår bra som tur är! :)