gerbilkul med onepiece :)
Jag läste rubriken fel först, jag fick det till gerbilkull med onepiece och undrade vad tusan det kunde handla om, haha 
Så himla söta är de i alla fall! :) Onepiece tycks vara det perfekta gerbilplagget 
Vilken färg är Divine? min Alvin ser ut typ så fast lite mindre brun på ryggen :)
riktigt söta gerbiler du har :D
OskarJ : hon är en pied varegated nutmeg Ks.gerbil: ja det tycker jag att du borde ha, den är väldigt uppskattad :)
Vad mysigt det ser ut :)! Och hon är verkligen jättevacker Divine ^^
Haha myspys =D Min gerbil Nalle gillar att peta på min onepeace med framtassarna verkar det som =P
#11 okej :) det kanske är den färgen han är då :D
OskarJ - har du någon bild?
förmiodligen kan han ha den färgen - det beror också en del på bakomliggande gener i stammen på gerbilen som avgör vilken slutgiltig färg den har.
(många färgkombinationer kan påminna massor om varandra men ändå vara helt olika genetiskt) :)
kan försöka ta en bild :)
Haha, här hemma är en OnePiece det perfekta plagget till gerbilerna tycker de! Har ju på mig min ganska ofta också.. Men de gillar facktist att springa Inuti den! ;P De går inn och springer ner till typ knäna och sen springer de upp igen och "dyker" ner igen! Hihihhihi,, de är bara för urgulliga! <3
Vad mysigt :)
Japp, det ser ut som en likadan :)
Vad har föräldrarna för färg?
vet inte då jag tyvär köpte dom från en djuraffär :( jag trodde inte det fans några uppfödare här men det finns många
men jaja gjort är gjort och dom är helt underbara :D
Divine är ju så vacker! OskarJ din gerbil är också jätte fin! Älskar verkligen färgen!
Måste bara fråga vart ni köper era onepiece? Är det en biligare modell än "onepiece"? för de kostar ju runt 1000 kr, lite mkt. Men jag har inte hittat någon i en butik som är lika tjock i tyget. Funderar på att köpa en på deras hemsida, men tänkte att jag kan fråga er om tips först ;)
Det ser så mysigt ut! Och ännu bättre med gerbilerna! Jätte bra tips! :)
#22 tack :)
#22 Jag köpte min på stadium, kostade typ 500 kr :) Tycker det är riktigt fult med onepiece men gud vad mysigt det är haha 
#24 Var det länge sen eller tror du det finns kvar? Jag tycker faktiskt att de är snygga men inget man har på stan direkt haha :) men håller med ser mysigt ut och därför vill jag ha en. Men är det inte jobbigt när man ska på toa? Måste ta av sig allt lixom haha :)
Jag passade på när dom öppnade "Lager 157" här i stan - då hade dom specialpriser på massor av kläder, bland annat OnePiece - Så jag gav 150:- för min :)
(köpte till hela familjen så nu har mina 3 barn varsin också - min karl vägrar dock: ;)
haha va sött^^ mina små är fascinerade när jag har kjol på mig^^
Ha inte byxor med stort hål på knäna! Min ena kröp in där förut och fy tusan vad de kittlades! Man måste verkligen stålsätta sig med så man inte råkar rycka till i benet..
Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se
Eller när dom kryper upp på armen och upp på axlarna och ska ner i tröjan - det är lite jobbigt när dom klättrar på ryggen innanför. Jag vet inte hur många gånger jag har ropat på min sambo "ta gerbilen annars ramlar den snart". Helt framåtböjd :)
Nej vad gulligt! :)