Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 314 ggr
EmmaG
0

Glad midsommar på er!

Okej, jag bojkottar iofs dom flesta högtider utom jul & möjligen halloween..Men jag får nog ändå passa på att önska er alla en riktigt glad och trevlig midsommar!!

Har ni några planer? Lämnar ni mig här på sajten helt åt mitt öde eller är det kanske några iaf somman får se över helgen? ^^

**Glad Midsommar
**önskar //Emma, Pinky & Bianca

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Cezix
0

Glad midsommar! Inga planer hära…nå förutom att njuuta av tom lägenhet och fira faktumet att pojkarna mina sover i hög numera (Alla på Raou, som alltid lyckas skrämma matte med sina sovpossitioner! ) Föräldrarna har vart snälla och köpt mig en backe Päron cider på coop som de inbillar sig att jag ska pallra mig i innan de kommer hem på söndag *S*

Glad midsommar!

[Maria-Gerbiler]
0

Glad midsommar!

Själv så ska jag vara ensam på midsommar, för mina vänner åker bort. :(

dreamiz
0

Glad midsommar!

I em kommer en tjej hit för att hämta min ena råtthane (som hon ska låna för parning) annars har jag inga planer mer än att pyssla med djuren. Jo imorn ska jag till min mormor (hjälper henne med räkningar o annat pappersarbete). Så det blir en lugn helg. Skönt med en extra dag ledigt från jobbet.

Tina-A
0

Detsamma, i efterskott tyvärr. Bättre sent än aldrig, eller hur? ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

EmmaG
0

Haha, jo visserligen.. Kan önska god fortsätting på sommaren ^^

// Emma, aka Althea

Tina-A
0

#5: Ja, det är klart. God fortsatt sommar Emma :) Hoppas du får en fin bränna och att du någon dag springer barfota i gräset :) Och så hoppas jag verkligen att du inte får så mycket myggbett som jag fått för det kliar så in i norden! X(

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

EmmaG
0

Och god fortsättning till dig med Tina!
Nej, nån bränna får vi inte hoppas på! Eftersom jag har fräknar, så blir jag bara knallröd av solen & får fler fräknar..
Nej, myggbett är inte skoj! Får hoppas på att du inte blir helt uppäten i sommar iaf ;-)

// Emma, aka Althea