Namnförslag?
Arne höhö ;)
Vad heter de andra två? Kanske kan va en hjälp på traven medans man försöker komma på till den tredje :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Min lilac heter Sudd, den svarta heter Gex. :)
Gud vad söta! Det ser precis ut som mina. Vet du vad det är för färg på den längst till vänster? :-)
ser ut som om det är en nutmeg den till vänster?
#4 Som Achangra säger så är det en Nutmeg. 
Sniff och Isac tycker jag är jättegulliga namn! //Klara
SådärJag kanske också ska komma med lite namnförslag till dig, här kommer några som kanske kan va lite skojsiga:
Lista på massa namn:
- Punch Rumble
- Perceptor Punch
- Ramjet Rumble
- Stylor Chase
- Joey Gumpeater
- Bubba-Bob Hickeater
- Billy-Bob Hickhauler
- Fire Hit Tripleman
- Insane Prince Crazy Hitman
- Double Hitman Perfect Muscles
- Vanilla Freak
- Biz Chillin'
- Phat Funk
- Rabbittrip
- Solarspirit
- Groovefriend
- OnyxOcean
- Gabriel
- ObsidianSword
- Twinkledance
- Jellyfrost
- Gigglefrost
- Frogsquawk
- Fearhowl
- Nighttooth
Sådär, här har du en lista jag skrapade ihop med lite udda namn ifall nått knasigt skulle sitta i smaken :P Vill du att jag ska bomba med ännu mer namn så är det bara säga till, haha. Jag tycker verkligen det är jätte kul att sitta och rota fram lite lustiga namn :)
Tack så mycket för alla namnförslag! Ska sitta och fundera på vad som passar honom. Och ja, han är en nutmeg. :)
Ni får gärna droppa in med lite fler namn om ni har lust, men tack så jättemycket allihopa!
Jag vill helst ha lite 'annorlunda' namn (som Gex, exempelvis. Inte konstigt, men inte det allra vanligaste), alltså inte Fanta eller Pepsi eller dylikt. Inte heller människonamn (framförallt inte uråldriga namn) då jag redan kallar honom för Anders för tillfället, och det passar verkligen inte med vad mina andra killar heter haha. :(
Min förra kull är döpt efter stjärnbilder på latin. Det finns många häftiga, lite ovanliga namn. Mina heter Aquila och Crux. Här finns en lista: http://sv.wikipedia.org/wiki/Stj%C3%A4rnbild
Krax? :)
Mo, Nano, Nim
//Klara
Hej! Jag tycker självklart Irma!! Hehe, heter ju det i mellan namn.
Med vänliga hälsningar Mika & Oso 
Eftersom den ena heter gex kan den andra väl heta kex? :P
jag tycker peanut är super gulligt<3
Mvh
kika gärna in på min blogg www.ellasylvander.devote.se