Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 678 ggr
BettaSplendens
1

Smidigt! av mig.. !

Jag råkade precis välta ner godisburken i buren, fylld med solrosfrön… Skrikandes Kan hända att båda mina pöjkar koommer bli små överviktiga de närmsta dagarna.. Skulle stänga locket (delat i två) så vips låg den upp och ner i buren haha.. Tur att dom sover så jag kan plocka upp det som finns kvar ;)

Bara jag som "lyckats" med detta? :)

Anne.K
1

Jag har oxå råkat ut för liknande en gång :P kan säga att gerbilerna blev glada iaf haha .

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

BettaSplendens
1

#1 Kommer säker uppskattas här också ;) Sen är dom fröna så jäkla små (eller kamouflerande) och försvinner ner i spånet :P

deleteduser
4

Haha, råkade göra precis tvärt om en gång, tappade ner gerbilen i matburken^^ Det uppskattades också kan jag säga dig ;)

ks.gerbil
2

Och jag klantigaste av alla har gjort både och xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

BettaSplendens
1

Haha, samma här! Ibland när jag rastar mina på skrivbordet har jag godisburken på bordet, och så vips sitter en liten boll och mumsar på gottigheter haha ;)

nadilda
1

Jag spille en flaska vinäger i hamsterburen en gång, fick ta ut dom snabbt och bytta allt spån :S

[Tassy]
3

Jorå, typ 2 kilo vetegroddar rätt ner i jirdburen. Dom satt och noppade i veckor trots att jag försökte få bort det mesta. Tungan ute