(S)fort! 2,5 årig hona+bästa akvariumet
Säljer nu underbara Astra pga att hennes burkompis och syster gick bort för ett par timmar sen. Ca 2,5 år, Agouti, har aldrig varit sjuk. Släktträd+födelsebevis finns självklart, då hon är köpt från uppfödare. Det är svårt att släppa henne, men vill ju så fort som möjligt att hon ska få en ny rumskamrat! Alltid pigg och trevlig, dock brukar hon inte sitta stilla särskilt länge, här är det fart som gäller! Finns i Sundbyberg, men kan lämnas i Stockholmstrakten. 50 kr, endast symboliskt, vill att hon får ett så bra liv som möjligt! Är du intresserad och vill se bild? Bara att fråga, så kommer det upp! PM;a vid intresse Hon bor nu i ett 115 l akvarium med ett superbra metalllock designat av dem förra ägarna. Silikonen i kanterna är lite bortskavd, så det passar inte för vatten! Säljes för 150 kr, MED Astra, förutom om du redan har ett akvarium! Som sagt, undrar du något är det bara att fråga! Louise
Kag är lite nyfiken på hur burkompisarna gick bort. Då det verkar som att de gick samtidigt?
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Jag*
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Jag är mycket intresserad! Pm dig
#1 oj, hoppsan. Systern och burkompisen är samma gerbil. Imorse fick hon den andra sjukdomen på ett par veckor, och vid 12 somna hon in. #2 PMar du mig?
#4 har gjort det nu
Putt! Den andra köparen svarar inte på mina meddelanden. Som sagt, superfin tjej söker hem, så fort som möjligt!
Putt!