Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbeteende-temperament
Läst 881 ggr
ks.gerbil
0

trötta ut? tips??

Kiro är ett litet monster som vill att man ska ge honnom all tid i världen och ibland har han för mycket spring i benen :/ som nu får rasta av honnom i typ 3 timmar innan han är trött och ibland harjag inte tiden och han sitter på taket av trägrejerna och hoppas nån ger honnom godis eller grejar med honnom. Ska jag överväga köpa en flying saucer? Tips??

Gerbil-hemsidan hittar du R

BettaSplendens
0

Den största flying saucern kan ju inte som skada ryggen på. Har man den bara när dom rastas tycker jag det är ett bra val för svår uttröttade gerbisar Glad

[Tassy]
0

Jag funderar på att prova flying saucer till Gimli, hon har också suuupermycket energi som inte en kartong i världen rår på. Sen gillar hon inte alls att rastas ute, vet inte om det är jirdlukten eller vad det är som skrämmer henne, men hon får tokpanik utanför buren.

Anne.K
0

Jag har oxå en å annan energiknippen här hemma så jag vill oxå ha tips :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

[Jessica_91]
0

Om ni provar flying saucer så får ni gärna berätta vad ni tyckte, om det hjälpte eller om det blev värre. Kanske tar jag och köper ett nästa gång jag handlar från zooplus och ser om det kan hjälpa Pandora att få utlopp för sin energi. Tungan ute

Det som funkar bäst annars för mina tjejer är att möblera om i buren. Ut med alla prylar, sätta in dem igen på andra ställen (eller byta ut dem mot grejer som inte används) samt slänga in lite kartong, papper, toapapper och hö. Då har dem att göra en stund. Glad

ks.gerbil
0

Har nu köpt en liknande till flying saucer idag på djurmagazinet ska pröva den så snart Haj hinner!

BettaSplendens
0

Spännande att se vad han kommer tycka om den :)

Annadelioncourt
0

Tänkte med köpa en sån men vilken storlek ska man ta? Den största?

ks.gerbil
0

De fattar inte hur man Ska använda den -.- funka funkar den men de springer inte -.- jag skulle kanske kunna sälja den till dig om du vill :P

Annadelioncourt
0

Jag vill ha den men du skulle sälja den till en annan va eller?