Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettförslag-önskemål-om-sajten
Läst 699 ggr
Bekka-AR
1

Fler tävlingar?

Är det bara jag som skulle vilja ha fler tävlingar? Det är så kul med alla fina foton. :)

Anne.K
1

En halloween tävling vore kul :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

[Jessica_91]
0

Halloween hör ju definitivt till hösttema så om man vill ta halloweenbilder så går det jättebra att använda de som bidrag i hösttävlingen som är igång nu. Glad

Vi skulle så klart kunna ha en egen halloweentävling men eftersom att vi inte har så många medlemmar på GiF (till skillnad från t.ex Hamster eller Kanin) så finns det en risk att man bara får ett par bidrag om man har väldigt specifika krav på bilderna. Hösttema är ju bredare än halloweentema t.ex.

Men antalet tävlingar beror så klart också på hur många som tycker att det är kul och vill ställa upp med bidrag. Om fler medlemmar är med och tävlar med bilder så ökar möjligheterna för att man ska kunna ha mer specifika tävlingar och ändå få flera bidrag. Glad

Gerbilles
0

Jag skulle oxå vilja ha fler tävlingar. Tycker det är jättekul! :D

Bekka-AR
1

#2 Jo förstår vad du menar går ju inte om folk inte går med i dom. Tänkte mest att folket på GIF kan bli uppmuntrande av att se hur många som vill ha fler tävlingar. Ville se om fler känner som jag. :)

[KKlara]
1

Jag tycker också jättemycket om fototävlingar! ;)
En "jul-gerbil" tävling skulle vara kul lite senare :)

//Klara