Passning Hjälp!
Hej, den 27/10 ska vi åka bort och vi har inte lyckas fått någon som kan ta hand om våra 2 gerbiler så länge. Så jag undrar om någon i Stockhomsområdet skulle kunna tänka sig att ha 2 extra gerbiler i huset under 2 veckor. De är 3,5 år gamla hanar, mycket livliga och är vana att vara ute och springa varje dag. Ersättning diskuteras om du är intresserad.
Tack på förhand!
Jag hjälper gärna dig! Bor i Gnesta ca en timma från stockholm men reser mkt så kan åka in och möta dig. Hur hade du tänkt med bur? Använder du ett tungt akvarium eller en bur som man kan bära på? 
Jag brukar vara gerbilvakt och jag är ofta i norra Stockholmsområdet så jag kan ställa upp. De ändå jag undrar är om de är avmaskade så jag kan anpassa deras boende.
Bra att #3 kan passa är nog bättre med någon som är van och bor närmare. Men säg till om det skulle behövas hjälp :)
Har skickat Pm

Tack så mycket alla ni som erbjudit er! Jag kontaktar er som bor i närheten på PM.
men ska ni flyga? eller ska ni kanske åka förbi jönköping eller nåt annat ställe nära jönköping?