namn val!!!
Hej! jag jobbar på en djuraffär och har lite special uppdrag med gnagarna. Fyra vuxna gerbiler, minst tre ungar, en sätta och en dvärg hamster. Jag har i igår fått uppdrag att namnge alla gnagare och kommit på namn på råttan och två gerbiler. Men behöver hjälp med resterande! gerbilerna är honor en svart och en ljus brun med mörkare tecken och hamstern är silver och svart även den hona. Ungarna vet vi inte kön på ännu då vi valt att inte greja med dom fören dom på egen hand tar sig runt i buren. om någon kan så där ni gärna hjälpa mig!
//Odjuren
www.odjuren.com
Kanske dum fråga menmen… Varför ska djuren i djuraffären få namn?
Det får dom väl i det nya hemmet ^^
Men en bild skulle hjälpa 
Den svarta gerbilhonan;
Sakura
Så vi har något att kalla dom istället för som jag kallar dom alla för bebisarna eller barnen.. :P
Sen är ju jag själv väldigt kär i alla våra gerbiler och vill helst ta me alla hem, men får inte för min sambo :( men jag SKA ha minst två sen när bebisarna är stora nog att flytta.. :P
Bild kommer när jag lyckats få dom på bild, har inte telefonen på mig när jag jobbar nämligen och idag när jag va in på min fritid glömde jag bort att fota dom små liven..
//Odjuren
www.odjuren.com
Och nu ser jag att min telefon skrivit heeelt fel.. de är en råtta vi har, inte som telen vill sätta.. :P
//Odjuren
www.odjuren.com