SÄLJES
Här kan ni posta era säljesannonser, men läs detta först:
- Alla inlägg som inte är annonser kommer att raderas för att hålla tråden överskådlig. Annonssvar sköts via privata meddelanden
- Efter 2 månader raderas annonsen om du inte kontaktar sajtvärden
- Köpesannonser hör hemma i köpestråden.
- Läs annonsreglerna innan du postar din annons!
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Påminner om att detta är en säljes tråd, är ni intresserade av något av det som annonseras så kontakta annonsören via PM!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Säljer 2 gerbilhonor tillsammans till ett livslångt hem. Hona 1: Hon heter Ariel och är 1 år gammal och är i färgen black. Hon kommer ursprungligen ifrån Kristallens uppfödning. Stamtavla medföljer vid köp. Hona 2: Hon heter Iron Maiden och är 7 veckor gammal och är i färgen agouti. Hon kommer ifrån min egna uppfödning av gerbiler (Myomorpha). Hon är systerdotter till Ariel. Stamtavla medföljer vid köp. Gerbilerna säljs enbart ihop och endast till sällskap. Pris för båda: 300 kr. Stamtavlor och registreringsbevis ( via Svenska hamsterföreningen med gerbilsekion) medföljer vid köp. Även en liten påse med övergångsfoder. För mer info om gerbilerna + bilder så kontakta mig vid intresse. Gerbilerna finns i Skara i västra götaland. Bor du långt bort ser jag att du helst ordnar transport då jag inte har möjlighet att åka långt. Kontakta mig antingen här via PM eller maila mig: annekananen@hotmail.com Besök även min hemsida: http://myomorpha.se
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Hejsan, mitt namn är MariaTheresia. Jag och min Sambo Robin har två Gerbiler, Leo och Dexter. Tyvärr så känner vi att vi inte längre har den tiden som leo och dexter behöver p.g.a ändrade jobb situationer. Vi bor i mölndal, Göteborg.
Vi är hemskt ledsna över detta och känner att vi så fort som möjligt vill ge de små liven någon som kan ta hand om dem riktigt.
Vi drar oss så länge som möjligt från att överlämna dem till någon djuraffär, därför söker vi någon som kan ta hand om dem så fort som möjligt.
Leo: Svart ögd Polar Fox, född: 2012-03-03
Dexter: Röd ögd Saffron, född: 2012-03-03
Vi har även ett 120L akvarie som man få köpa till om man inte har något själv, det med följer även en sand skål, mat skål, två vatten flaskor i olika storlekar, en helt ny transport bur, maten som vi har kvar, om man vill ha huset och rampen som vi har för att höja upp skålarna för att undvika att de grävs ner så med följer det med .
Registreringsbevis och släktträd medkommer.
Hör gärna av dig, du som är intresserad.
Vi sätter ännu inget pris.
Hej!
Vi heter Linda och Martin Fogelquist, och vi har haft gerbiler under totalt 13 års tid. För några månader sedan köpte vi en hona och en hane som vi parade ihop, och nu har de fått två kullar ungar. Kullarna var ganska stora, och nu skulle vi gärna vilja att några av dem får komma till ett nytt hem eftersom vi får svårt att ägna alla så mycket tid som vi önskar.
Mamman Destiny är en gråvit-randig livlig gerbil med mycket energi och pappan Spike är svart, lugn och kelig. De är köpta på olika ställen för att helt undvika inavel.
Gerbilungarna är svarta eller gråvit-randiga (bilden), och de är handtama. Ungarna från den första kullen är nu 9 veckor, och de från den andra kullen är 5 veckor.
Gerbilerna finns i Mölnlycke nära Göteborg, och vi har både honor och hanar.
Det viktigaste för oss är att gerbilungarna hamnar i ett bra hem.
Om du är intresserad: kontakta oss på mail linda_fogelquist@yahoo.se, eller på telefon 0704-428871
Omplaceras!
Pga av mindre tid och vi kommer att flytta framöver ska jag minska på gerbilerna. Vill därför omplacera två hanar ca 6 månader gamla. Goofy är beige och vit, glad och nyfiken- pga att jag hållt på med dem för lite vill han inte bli buren, det kommer dock gå lätt att få honom dit. Blanket är svart med en cm för kort svans. Han är inte tam alls vilket helt beror på mig. De önskar sig ett hem med mycket aktivitet och kärlek. Ett akvarie medföljer om så önskas (ca 100*35*35) MEN bara som tillfällig bostad då de är vana vid mycket större bostad (bor i 300 liters akvarie).
Endast till dig som älskar gerbiler och kan ge dem en RYMLIG bostad (inget litet akvarie) med aktivitet och utevistelse när Blanket är tam nog för det.
De bor i Götene (mellan Lidköping och Skövde)
Maila gärna ditt intresse sannasphynx@gmail.com