närmare ska vi komma! bättre vänner!
nja alså tänkte mest mellan vi och våra gerbiler
när jag gjorde den dära undersökningen om hur nära vi va våra gerbiler så låg många väldigt lågt och därför tänkte jag att starta detta! en vandring för att göra våra gerbiler super duper handtama! denna kan bli som våran lilla dagbok där vi skriver om vi gjort något speciellt idag eller så, vem åker med på resan? :D
Jag hänger med! ;D
Idag så köpte jag en transport bur till gullepluttarna som jag ska ha de i på utställningen, inte alla såklart, och tränade att ta upp Doris i den.
……..och hon kom upp i handen direkt, hon ville nog inte var i den ;P
Och jag tyckte att det var jättekul att hon kom upp i handen hela tiden :)
Sen fick hon springa av sig lite på sängen, så för henne var det.. JIPPIE, det är det roligaste hon vet! :D
Mina har fått springa av sig lite igårkväll i ett nästan helt tomt rum :P så jag va höjdpunkten i det hela xD de klättrade och hängde och va gerbiler (Kiro kunde väl inte hålla dig från att smaka på mina byxor hehe. Jag har jobbat lite innan detta och då har jag jobbat med grund grejerna, hand och jag = godis eller annat roligt. Har jobbat speciellt mycket med shiro som har varit den blyga av dem två och nu ser jag verkligen resultat :D han kommer upp på handen mer frivilligt och känns mycket lugnare + att jag fick hålla i vattenflakan medans han drack :* Kiro är väl lite bättre han med men han får jag nog tänka om lite för hur jag ska göra för han är en sån godisgris xD. Dock är det bara han som fattat lite hur hjulet funkar xD